دانلود Adblock Browser for Android 1.2.0 build 2017081620 نرم افزار مروگر ضد تبلیغات اندروید

دانلود Adblock Browser for Android 1.2.0 build 2017081620 نرم افزار مروگر ضد تبلیغات اندروید

Adblock Browser for Android
محبوب ترین نرم افزار مسدود کننده تبلیغات مرورگر ها هم اکنون برای گوشی اندروید و نیز تبلت ها ارائه شده است.پنجره تبلیغات ،تبلیغات ویدیویی آزار دهنده و بسیاری دیگراز بخش های آزاردهنده را از طریق این نرم افزار مسدود کنید.
این نرم افزار آگهی ها را به راحتی مسدود می کند و از سال ۲۰۰۶ بر بازار تسلط دارد و تاکنون بیش از ۴۰۰ میلیون بار دانلود شده است.
این نرم افزار یک مرورگر ساده و کارآمد است و به دلیل اینکه تبلیغات را مسدود می کند ،صفحات را سریعتر بارگزاری می کند و در مصرف باتری و نیز د اده ها صرفه جویی می کند.


این نرم افزار کاملا امن است و از حریم خصوصی شما محافظت خواهد کرد.با استفاده از این نرم افزار شما می توانید تمام نرم افزار های مخرب و ردیاب را که در غالب آگهی ارائه می شوند را مسدود کنید و از بروز مشکل در نرم افزار های خود جلوگیری کنید و علاوه بر آن از حریم خصوصی خود محافظت کنید.این نرم افزار توسط دانشگاه استنفورد، UC Santa Barbara و نیزپایگاه مرزی الکترونیکی توصیه شده است.
شما می توانید با تنظیمات پیش فرض خود تمام تبلیغات را مسدود کنید و بدافزار ها و ردیاب ها و… را غیرفعال سازید و تبلیغات وب سایت های مورد علاقه خود را پشتیبانی کنید.


مجوزهای مرورگر
اندروید به هیچ نرم افزاری که اجازه دسترسی به تمام کارکردهای دستگاه را داشته باشد ، مانند دوربین، مخاطبین، محل سکونت نیاز ندارد و تنها کاربران هستند که دسترسی به آنها را تایید می کنند تا بتوانند یک برنامه را نصب کنند.برای اطلاعات بیشتر و بررسی سوالات متداول به وبسایت زیر مراجعه کنید:
https://adblockbrowser.org/en/android-support/faq


پشتیبانی
در صورت بروز مشکل و احتیاج به راهنمایی به صفحه پشتیبانی این نرم افزار مراجعه کنید:
https://adblockplus.org/redirect؟link=adblock_browser_android_support
این نرم افزار توسط تیم Adblock Plus که محبوب ترین مسدود کننده تبلیغات برای دسکتاپ است ارائه شده است.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود Adblock Browser for Android 1.2.0 build 2017081620 نرم افزار مروگر ضد تبلیغات اندروید

مطالب مرتبط