دانلود بازی عقیده آدمکش Assassin’s Creed Identity v2.8.2 اندروید

دانلود بازی عقیده آدمکش Assassin’s Creed Identity v2.8.2 اندروید

Assassin’s Creed Identity سر انجام پس از مدت ها انتظار شاهد عرضه بازی اساسینز کرید برای پلتفرم اندروید هستیم. «هویت عقیده آدمکش» نام کامل این بازی است که یکی از مشهور ترین و پر طرفدار ترین سری بازی ها برای سیستم عامل ویندوز بوده و پس از انتشار برای سیستم عامل IOS هم اکنون نظاره گر توسعه نسخه اندرویدی آن برای گوشی ها و تبلت های شما هستیم. یک بازی جنجالی و سراسر هیجان که داستان یک آدمکش حرفه ای را روایت می کند و باید اظهار کرد که در تجربه های قبلی خود در سیستم عامل ویندوز، موفق به رکورد شکنی و کسب افتخارات فراوانی شده است. در این بازی شاهد گیم پلی اکشن و نقش آفرینی خواهید بود و از چشم آدمکش اختصاصی خود در جهان ایتالیای رنسانس، به انجام ماموریت های پر تعداد، متنوع و نفسگیر می پردازید.

– cnet.com : “گرافیک بازی تماشایی است”

– pocketgamer : “یک بازی شایسته، در حد و اندازه عنوان اساسینز کرید”

– phonearena.com : “گرافیک مجلل”

همانطور که از این تعابیر بر می آید سازنده این عنوان تمرکز فراوانی بر جلوه گرافیکی، جزئیات و طبیعی بودن مناظر و شخصیت ها داشته است که پس از اجرای اول آن به این امر ایمان خواهید آورد.

بازی “هویت عقیده آدمکش” یک بازی محبوب، جذاب و سراسر هیجان برای سیستم عامل اندروید است که در سبک بازی های اکشن بوده و توسط استودیو بازی سازی Ubisoft Entertainment ساخته و پرداخته شده است. این عنوان از بازی های اندروید به سبب برخورداری از گرافیک تحسین بر انگیز کنسولی در حال و هوای ایتالیای رنسانس و با جزئیات کاملا شبیه سازی شده، گیم پلی بسیار نزدیک به سری های ویندوزی بازی، ماموریت های نفسگیر و متنوع آدمکشی و همچنین برخورداری از اسم و رسم نام آشنای اساسینز کرید، می تواند به عنوان یکی از جنجالی ترین بازی های سال ۲۰۱۶ انتخاب شود و بدون شک برای هر کاربر با هر سلیقه و علایقی جذاب است. شایان ذکر است که بازی Assassin’s Creed Identity همین امروز (۱۳۹۵٫۲٫۲۹) در پلی استور به انتشار رسیده و تا به این لحظه نمره ای از سوی کاربران دریافت نکرده است. مفتخریم که این بازی را همراه با دیتای سالم و تست شده، تنها ساعاتی پس از انتشار در اختیار کاربران ارجمند وبسایت اندرویدکده قرار می دهیم.

Assassin's Creed Identity

Assassin’s Creed Identity

توجه: مدت زمان لود شدن و سینک شدن بازی با سرور ممکن است کمی زمان بر بوده و با اختلالاتی همراه باشد. لطفا صبور باشید و ترجیحا از اینترنت پرسرعت WiFi یا ۴G استفاده کنید. بازی صد در صد تست شده است.

نکته: این بازی دارای دیتای ۲ گیگابایتی بوده و الزاما باید از داخل بازی و توسط کاربر دانلود شود.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود بازی عقیده آدمکش Assassin’s Creed Identity v2.8.2 اندروید

مطالب مرتبط