دانلود بازی نینجای قاتل Ninja Warrior Assassin 3D v2.0.9 اندروید

دانلود بازی نینجای قاتل Ninja Warrior Assassin 3D v2.0.9 اندروید

سربازان نظامی و مزدوران دشمن خود ا با مهارت های نینجای عصبانی خرد کنید. این بازی در مورد خون خواهی است، نینجا های دشمن روستای شما را آتش زدند و دوستان و همسر شما را به قتل رساندند. زمانی برای دوری از شر نمانده. سلاح های مرگبار، شمشیر سامورائی و شوریکن را آماده انتقام حماسی در این بازی کنید. از دیوار بالا روید، نینجا های شرور دشمن را با شمشیر سامورایی خود زخمی کنید. روسای دشمن را با مهارت های استادانه کونگ فو تحقیر کنید. به عنوان یک قاتل ژاپنی بازی کنید و به قلمرو دشمن نفوذ کنید، با شمشیر سامورایی خود دشمنان را بکشید. همه آنها را با ضربه مرگبار و قدرتمند شمشیر خود از بین ببرید.

دشمنان خبر ندارند که می توانید مانند یک جاسوس به طور سری نفوذ کنید. شما تحت آموزش شنوبی سنسی بودید تا در این بازی مبارزه ای تبدیل به یک نینجای قاتل شوید. به کمپ نظامی جنگلی نزدیک به قلعه نفوذ کنید. با مهارت های سری از نینجا های دشمن عبور کنید، سربازان کاملا مسلح هستند بنابراین هیچ صدایی ایجاد نکنید. با طناب از دیوار بالا بروید، از روی سقف پایین بپرید و از پشت به دشمنان حمله کنید. تک تیر انداز ارتش در جنگل پنهان شده اند، بنابراین قبل از مبارزه خود را در سایه ها محو کنید. تمام نینجا های دشمن را به مبارزه بطلبید و آنها را نابود کنید. این بازی، یک بازی اکشن مرگبار با گیم پلی اکشن و هیجان انگیز است.

با طناب از دیوار بالا بروید، در رودخانه شنا کنید! الان وقت نشان دادن مهارت های هنر رزمی با سلاح های کشنده در این بازی هیجان انگیز است!

ویژگی های بازی:

– ۱۰ ماموریت ترور جنگی نفس گیر در برابر سربازان مسلح

– حرکات مبارزه ای و دزدکی بین نبرد های نینجای شنوبی

– انیمیشن های حیرت انگیز شنا، پرش، و ضربه با سلاح

– دکمه های لمسی روان روی صفحه برای بازی مبارزه در سایه

– گرافیک HD با جنگل های زیبا

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود بازی نینجای قاتل Ninja Warrior Assassin 3D v2.0.9 اندروید

مطالب مرتبط