دانلود ES File Explorer File Manager 4.1.6.3 برنامه فایل منیجر اندروید + تم کلاسیک

دانلود ES File Explorer File Manager 4.1.6.3 برنامه فایل منیجر اندروید + تم کلاسیک

ES File Explorer File Manager یک نرم افزار فایل منیجر قدرتمند برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد که بیش از ۱۰۰ میلیون بار دریافت شده است. همچنین این فایل منیجر جزو بهترین برنامه های مدیریت فایل ها در گوگل پلی به شمار می آید. این فایل منیجر دارای امکانات کاملا رایگان و بسیار کامل است. از ویژگی های اصلی آن می توان به مدیریت فایل، مدیریت برنامه ها، بستن برنامه ها، اتصال مستقیم به سرویس های ابری و فضاهای مجازی، اف تی پی اشاره کرد. نرم افزار معرفی شده اگر بهترین نباشید قطعا یکی از قدرتمندترین فایل منیجر های موجود برای سیستم عامل اندروید می باشد که امکان دسترسی به تمامی فایل های موجود بر روی کارت حافظه و حافظه داخلی را به شما می دهد. این فایل منیجر قدرتند با توجه به گستردگی امکاناتی که در اختیار شخص قرار می دهد، او را از داشتن هر فایل منیجر دیگری بی نیاز می کند. شما با استفاده از این برنامه می توانید به تمام پارتیشن های موجود بر روی کارت های حافظه دسترسی پیدا کنید. علاوه بر آنچه گفته شده شما به کمک این نرم افزار مدیریت فایل می توانید یه یک شبکه خانگی یا اداری ایجاد شده با کامیپوتر و لپتاپ خودتان متصل شوید. همچنین شما به کمک این برنامه می توانید به فایل های روت سیستم نیز دسترسی پیدا کنید.

دانلود ES File Explorer File Manager برنامه فایل منیجر اندروید

ES File Explorer File Manager توسط توسعه دهنده به صورت کاملا رایگان عرضه گردیده و تا این لحظه موفق به کسب امتیاز بسیار خوب ۴٫۵ از ۵ در گوگل پلی شده و بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر را از سراسر جهان جذب کرده است.

در صورتی تمایل دارید از امکانات بیشتر این برنامه به صورت حرفه ای تر استفاده کنید می توانید نسخه Pro این نرم افزار مدیریت فایل را با عنوان به رایگان از اندرویدکده دانلود کنید.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود ES File Explorer File Manager 4.1.6.3 برنامه فایل منیجر اندروید + تم کلاسیک

مطالب مرتبط