دانلود بازی شکارچی گوزن DEER HUNTER 2017 v4.0.1 اندروید – همراه نسخه مود

دانلود بازی شکارچی گوزن DEER HUNTER 2017 v4.0.1 اندروید – همراه نسخه مود

بسیاری از افراد به شکارحیوانات علاقه دارند اما به دلایل مختلف مانند اجبار به اخذ مجوز، نبود امکانات و هزینه های بالا هیچوقت به سراغ آن نمی روند. اما این گار در یک بازی واقع گرایانه آن هم برای سیستم عامل اندروید نه نیاز به هزینه ای دارد و نه امکانات و مجوز خاصی می خواهد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که چند مگابات فایل دانلود کرده، روی مبل لم داده و به بازی کردن بپردازید. “DEER HUNTER 2017” یکی از همین دسته بازی های سبک شبیه ساز می باشد که با داشتن فیزیک واقع گرایانه، گرافیک بی نظیر و سلاح های گوناگون توانسته است به موفقیت چشم گیری دست یابد. این عنوان جذاب و سرگرم کننده که توسط استدیو Glu به صورت کاملا رایگان روانه گوگل پلی شده تا کنون نزدیک به ۵۰ میلیون بار از فروشگاه گوگل پلی دانلود شده است. DEER HUNTER 2017 همچنین موفق به کسب امتیاز خوب ۴٫۳ از ۵ شده که در ثبت آن نزدیک به ۷۰۰ هزار نفر نقش داشته اند.

DEER HUNTER 2017 یک بازی شبیه ساز شکار در سبک  می باشد که آخرین نسخه آن را به درخواست کاربران قرار داده ایم. سفر خود را از شمال غربی اقیانوس آرام به شمال امریکا تا ساوانا آفریقا مرکزی ادامه دهید و حیوانات مختلف، عجیب و غریب را شکار کنید. در محیط های گوناگون و مختلف که بیش از ۱۰۰ جانور مختلف وجود دارند شکار خود را آغاز کنید و تا می توانید حیوانات ارزشمند بیشتری شکار کنید.

در ابتدا یک اسلحه معمولی با برد کم در اختیار دارید اما با پیشروی در مراحل و جمع آوری طلا و پول بیشتر می توانید اسلحه خود را ارتقا داده و برای شکار های سخت تر آماده شوید. هر قدر که در مراحل پیشروی می کنید، کار شما نیز سخت تر شده و برای شکار حیوانات باید زحمت بیشتری بکشید.

فیزیک بازی کاملا واقع گرایانه بوده و در کنار گرافیک بی نظیر و المان های متنوع بازی، شما را تا ساعت ها سرگرم کرده و هیچ گاه خسته نخواهد کرد.

DEER HUNTER 2016

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود بازی شکارچی گوزن DEER HUNTER 2017 v4.0.1 اندروید – همراه نسخه مود

مطالب مرتبط