دانلود بازی شهر سرمایه گذاری City Island 4: Sim Tycoon (HD) v1.6.2 اندروید – همراه نسخه مود

دانلود بازی شهر سرمایه گذاری City Island 4: Sim Tycoon (HD) v1.6.2 اندروید – همراه نسخه مود

عنوان “City Island 4: Sim Tycoon” بالاخره توسط استودیوی بازی ساز Sparkling Society عرضه شد که اینبار با شعار سرمایه گذاری وارد دنیای اندروید شده است. بازی تا به حال هزاران دانلود را از طریق فروشگاه اندروید مارکت به دست آورده است که کاملاً مشخص است که محبوبیت سری چهارم هم مانند دیگر نسخه ها زیاد است. در City Island 4: Sim Tycoon شما باید در یک جزیره فوق‌العاده زیبا و خوش اب و هوا یک مکان خوب را برای خود در نظر بگیرید و در ان جا کار خود را شروع کنید در این نسخه از بازی اب و هوای بارانی بسیار زیبا و متفاوت طراحی شده است که مطمئناً شما هم از بارش باران نهایت لذت را خواهید برد. شما در اوایل کار میتوانید یک روستا را بسازید و شروع به سرمایه گذاری کنید و بعد به فکر یک شهر بزرگ باشید که همه انگشت به دهان بمانند. شما باید به گونه‌ای شهر را مدیریت کنید که شهروندان راضی باشند شما نه تنها باید به فکر ساخت یک مکان خوب برای انها باشید بلکه باید از نظر حمل و نقل و دیگر کارها انها را پشتیبانی کنید. در نهایت میتوان گفت که در این نسخه بیش از ۲۷۰ ایتم برای شما در نظر گرفته شده است که خیلی میتواند در دکوراسیون و غیره به شهر شما کمک کند.

به یاد داشته باشید که یک شهردار خوب باید به حل مشکلات و چالش های واقعی زندگی همچون؛ نگه داری و تعمیرات ساختمان ها، کنترل آتش سوزی ها با ایجاد مراکز آتشنشانی، ساخت سرویس های مختلف برای رفع نیاز های شهروندان بپردازد. در واقع هر چقدر که بتوانید اهالی شهر را راضی نگه دارید سرعت رشد جمعیت در شهر شما بیشتر خواهد شد. به ساخت پارک های تفریحی، دکوراسیون های شهری، ایجاد بستر حمل و نقلی از جمله خیابان ها، بزرگراه ها، راه آهن و پیاده رو ها پرداخته، کانال هایی با اهداف مختلف حفر کرده و حتی می توانید با احداث لنگر گاه ها کشتی های باری را به سمت شهر خود جذب کنید و سرعت کسب در آمد و رشد شهر خویش را بیشتر نمایید. قادر هستید همراه با دوستان خود جامعه ای منحصر به فرد ایجاد کنید و به داد و ستد با آن ها مشغول شوید.

City Island 4: Sim Tycoon

برای شهروندان مشاغل مختلف ایجاد کنید و هرگز مردم را با مشکل بیکاری مواجه نسازید. انواع شرایط جوی و آب و هوایی، چرخه شب و روز و بسیاری دیگر از فاکتور های یک شهر واقعی در بازی City Island 4: Sim Tycoon به چشم می خورند که حس واقعی مبدل شدن به یک شهردار را به شما القا خواهند کرد.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود بازی شهر سرمایه گذاری City Island 4: Sim Tycoon (HD) v1.6.2 اندروید – همراه نسخه مود

مطالب مرتبط