دانلود بازی انتقام استیکمن ۳ – Stickman Revenge 3 v1.0.18 اندروید – همراه نسخه مود

دانلود بازی انتقام استیکمن ۳ – Stickman Revenge 3 v1.0.18 اندروید – همراه نسخه مود

“Stickman Revenge 3” بار دیگر کاراکتر مشهور استیکمن در سری سوم بازی انتقام استیکمن به دیوایس های اندروید شما باز می گردد. طرفداران بازی انتقام استیکمن هنوز گرافیک زیبا و گیم پلی نفسگیر سری قبلی را فراموش نکرده اند! حال موضوع این است که چه انتظاراتی از این نسخه بازی خواهید داشت و آیا این انتقام آخرین انتقام استیکمن خواهد بود یا خیر؟! جواب همه این سوال ها را در طول بازی به دست می آورید. برای پاره پاره کردن نیرو های دشمن آماده شوید. باید اظهار کنیم که جلوه دیداری بازی دست خوش تغییر و تحولات اساسی شده است. هیولا های بی رحم و مشکلاتی که کشتن هر یک به همراه خواهند داشت در انتظار شما هستند تا تجربه اکشن بی وقفه را بار دیگر در گوشی ها و تبلت های اندروید خود به ارمغان آورید. طیف متعددی از ویژگی ها و پیشامد های غیر قابل پیشبینی در بازی تدارک دیده شده است که باید از پس تک تک آن ها بر بیایید. باید اشاره کنیم که گرافیک بازی به سطح نوینی ارتقا یافته و در کنار افکت های خیره کننده و مهیج می تواند کاربران را مجذوب خود نماید. کنتراست چشم نواز و رنگ های دراماتیک، بازیکن را محو کوچیک ترین جزئیات و المان های بصری خواهد نمود. نقشه های مبارزه ای بازی به صورت مداوم بروز رسانی می گردند و باید منتظر لوکیشن های جدید باشید. در این بازی سه کاراکتر با استایل ظاهری متمایز وجود دارد که قادر هستید بسته به سلیقه شخصی هر یک را برگزیده و پا به میدان نبرد بگذارید. علاوه بر آن هر یک از کاراکتر ها سیستم مبارزه ای، اسکیل های مبارزه ای و سلاح های مختص خود را دارند که می توانند نوید تجربه ای نوین را برای بازیکنان به ارمغان آورند.

در طول هر یک از مراحل می توانید از همراهانی کمک بگیرید که به عبارتی حیوان دست آموز شما هستند. در بازی Stickman Revenge 3 سیستم حیوانات دست آموز کاملا تغییر کرده است و نسبت سری های قبلیِ این بازی بی سابقه قلمداد می شود. از جمله حیواناتی که می توانید در کنار خود به مبارزات وارد کنید می توان به: Angels Stick, Ghosts Stick, Dogs Stick, Pigs Stick و Butterfly Stick اشاره کرد. نقش این حیوانات کسب دستاورد ها، پول و متعلقات بیشتری در طول هر یک از مراحل خواهد بود. همچنین این موجودات جنگجو های ماهری هستند. اسکیل های ویژه منحصر به فردی برای تک تک کاراکتر ها در نظر گرفته شده است که می توانند در یک چشم به هم زدن نیرو های دشمن را نابود کنند.

بازی Stickman Revenge 3 یک بازی جذاب و مهیج برای سیستم عامل اندروید است که در سبک بازی های بوده و توسط استودیو بازی سازی Zonmob Tech ساخته و پرداخته شده است. این عنوان از بازی های اندروید به سبب برخورداری از گرافیک منحصر به فرد و پر جزئیات، گیم پلی سراسر اکشن و پر برخورد و همچنین سبک موضوعی محبوب می تواند گزینه خوبی برای دنبال کنندگان سری بازی های استیکمن و البته بازی های اکشن باشد. شایان ذکر است که این بازی تا به این لحظه بیش از ۱۰۰ هزار دانلود رسمی را در پلی استور تجربه کرده و موفق به کسب نمره ۴٫۱ از سوی کاربران اندروید سراسر کره خاکی در فروشگاه گوگل پلی شده است.

Stickman Revenge 3

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود بازی انتقام استیکمن ۳ – Stickman Revenge 3 v1.0.18 اندروید – همراه نسخه مود

مطالب مرتبط