تورهای نوروزی ۹۶ با سفر نامه

تورهای نوروزی ۹۶ با سفر نامه

تورهای نوروزی ۹۶ با سفر نامه

دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی سفرنامه

تلاش همیشگی ما در ارایه بهترین و برترین سرویس به مشتریانمان با توجه به نیاز ها یشان بوده و هست. ترکیب انرژی و شور و شوق ما در نشان دادن زیبایی های دنیا و سالها تجربه گرانبهایمان راهی است که بیشترین رضایت مندی را به همراه داشته و می توانیم ادعا کنیم که مسیر را به درستی پیموده ایم.

دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی سفرنامه از سال ۱۳۷۸ تا به امروز در تلاش بوده تا خدمات مسافرتی و جهانگردی ویژه ای را به علاقه مندان جهانگردی ارئه نمایید و بعد از گذشت ۱۸ سال از شروع فعالیت و اجرای مستقیم و بدون واسطه تورهای مسافرتی به عنوان نامی درخشان درصنعت گردشگری مطرح گردیده ، تلاشمان از برای تولید و اجرای سفرهای با کیفیت، با توجه به نیازهای سفر در زمان حال و با دید به آینده و کشف و راه اندازی تورهای جدید به مقاصد جدید بوده است.

شما نیز به این نکته پی خواهید برد که آژانس سفرنامه کاملا متفاوت و متنوع است. روش ما در رفع سوء تفاهم های فرهنگی و کاهش آنها از طریق انجام مبادلات فرهنگی با سایر کشورها بوده و در این مهم همراهی شما را نیز نیازمندیم .

“ما متعهد به ارایه خدمات در بالاترین سطح رضایت مندی هستیم.”

با سفر نامه

با نزدیک شدن به پایان سال و رسیدن سال نو، سفرهای سیاحتی، تفریحی شروع میشود. شما شیوه سفرتان را خودتان مشخص میکنید و در این زمینه کاملا مختار هستید که بطور شخصی و انفرادی و یا از طریق تور و آژانس های مسافرتی که خدمات متفاوتی را ارائه می کنند، مسافرت تان را انجام دهید. روح آدمی، در اثر اشتغال به کارهای روزمره دچار خستگی می شود و نیازمند تفریحات نشاط آور و شادابی و تنوع در زندگی می باشد. «تفریح » به معنای ایجاد فرح وسرور و انبساط خاطر و شادابی روح و جان است. چه چیزی بهتر از تورهای نوروزی ۹۶ و گشت و گذار در طبیعت های زیبا که نوعی مسرت آفرین و شادابی آور است و تعطیلات نوروزی و استفاده از تورهای نوروزی فرصتی برای ایجاد تنوع و شادی در زندگی است .فصل بهار ماههای ژانویه ، فوریه و مارس بهترین زمان برای سفر ولذت بردن از تورهای نوروزی مختلف درطبیعت زیبای بهاری است.
مهم ترین عامل در انتخاب مقصد ، بودجه و میزان پولی است که برای تعطیلات نوروز و استفاده از تورهای نوروزی اختصاص می دهید، اگر به همراه اعضای خانواده خود سالی یک بار به تعطیلات درخور و شایسته بروید و از تورهای نوروزی هیجان انگیز و دلچسب استفاده کنید، قطعا بهتر از چندین سفری خواهد بود که با امکانات محدود و در محیط های نا امنی سپری شده و حسرت فعالیت های تفریحی، خوراک های لذیذ و خرید را بر دل اعضای خانوادتان می گذارد.

اگر علاقه ی زیادی به طبیعت و محیط زیست دارید تور آفریقای جنوبی یکی از بهترین انتخاب هابرای سفر و یکی از پر طرفدار ترین تورهای نوروزی ۹۶ می باشد این کشور که در جنوبی ترین قسمت قاره آفریقا بین دو اقیانوس اطلس و هند قرار گرفته است، بیشترین توریست را نسبت به سایر کشور های همسایه ی خود دارد و دارای طبیعتی بسیار زیبا و تنوع حیات وحش مناسب و دارای شهرهای بزرگ و مدرنی است و بزرگترین و مهم ترین شهر آن ژوهانسبورگ است این شهر با موزه ها, پارک ها, گالری های نقاشی و دیدنی های بسیار و همچنین معادن عظیم طلا خواستگاه بسیاری از گردشگران است و بسیاری از توریست ها از سراسر جهان جهت دیدار از پارک های وحش این کشور هر ساله به آفریقای جنوبی سفر می کنند و این گشور از نظر گردشگری دارای جاذبه های بسیاری است. سفر به آفریقای جنوبی سفر به قاره ی پدیده هاست, طبیعت بکر, حیات وحش و پدیده هایی که شاید نظیرشان در هیچ جای دیگری از کره ی خاکی وجود ندارد.
قاره ی آفریقا خواستگاه دیدنی های بی مانند و بی پایان است.

یکی از پر طرفدارترین تورهای نوروزی ۹۶ خارجی مربوط به کشور برزیل است.برزیل یکی از جذاب ترین کشورهای دنیا است امکان ندارد کسی به برزیل سفر کند و به فکر دیدن کارناوالهای رنگارنگ آن نیفتد .جنگل‌های استوایی، آمازون، سواحل بکر و دست نخورده و روحیات پر انرژی مردم برزیل هر طرفدار جهانگردی و مسافران با ذوق را به خود جذب می‌کند. در تور برزیل ساحل ایپانما یکی از پر طراوت ترین مناطق ریودوژانیرو در برزیل می باشد و محلی مناسب برای هتل ها و انواع تفریحات در این شهر محسوب می گردد عواملی چون اندازه و آب و هوا و منابع طبیعی غنی این کشور را متمایز کرده‌است. بخش بزرگی از آن پوشیده از جنگلهای بارانی آمازون است که در حوضه آب ریز رود آمازون بوجود آمده‌اند طوطی دم بلند از پرندگان مختص برزیل است تنوع زیستی جانوری و گیاهی در این کشور بسیار زیاد است.ریو دومین شهر بزرگ برزیل است ریو شهر سواحل طلایی و کوه‌های سرسبز است دیدنی‌های اینجا هر سلیقه‌ای را عاشق خودش می‌کند

اگر بخواهید کل قاره‌ی آمریکا را در مدتی کوتاه و یا تعطیلات نوروز بگردید و اگر به دنبال سفری ارزان باشید، تور نوروزی آرژانتین می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد آرژانتین هشتمین کشور بزرگ دنیا و یکی از مقاصد محبوب گردشگری در آمریکای جنوبی است. آرژانتین کشوری تاریخی با فرهنگی غنی است که سالانه گردشگران زیادی از سراسر دنیا به آن سفر می‌کنند. شهر‌های زیبا، موزه‌ها، جاذبه‌های طبیعی و تفریحی گوناگون سبب شده این کشور میان گردشگران بسیار محبوب شود. همچنین آرژانتین به‌عنوان کشوری بین‌المللی شناخته می‌شود که در آن منطقه بیشتر از همه‌ی کشور‌های اطراف خود به کشور‌های اروپایی شباهت دارد. برای تفریح و گردش در آرژانتین وقت بگذارید و مطمئن باشید که مناظر زیبا و جاذبه‌های مختلف آن ارزش وقت گذاشتن را دارد. . از کافه‌های شهر بوینس آیرس گرفته تا زیبایی‌های طبیعی آبشار‌های ایگواسوو یخچال‌های طبیعی پریتو مورنو همه و همه جاذبه‌هایی بسیار زیبا و شگفت‌انگیز گردشگری هستند. برخی از زیبا‌ترین مناظر دنیا یعنی بیابان پاتاگونیا، رشته کوه‌های آند و رود لاش در کشور آرژانتین هستند.

 

اگر می خواهید برای تعطیلات نوروزی خود یک کشور آسیایی را انتخاب کنید که بتوانید انواع جاذبه ها را در آن تجربه کنید ما تور نوروزی ژاپن را به شما توصیه میکنیم تور ژاپن یکی از زیباترین و جذابترین تورها در دنیا میباشد . در این سال ها ژاپن تبدیل به یکی از جذاب ترین کشورهای دنیا شده است. فرهنگ منحصر بفرد، غذاهای عالی و پیشرفت تکنولوژیک این کشور بقیه کشورهای دنیا را شگفت زده کرده و به آنها الهام بخشیده است.
یکی از جاذبه هایی که شاید در سایر کشور ها به آن کمتر رسیدگی شود جاذبه های حیات وحش و گیاه شناسی در ژاپن می باشد که دارای نمونه های عالی است که دیدن از آن واقعا ارزش دارد. جنگل بامبو ، یکی از زیباترین جنگل های جهان در ژاپن میباشد. این جنگل در منطقه غربی کیوتو (Kyoto) ژاپن قرار گرفته است و یکی از زیباترین مکان های دیدنی و گردشگری ژاپن به شمار میرود. در فصل بهار شکوفه‌های گیلاس، در فصل تابستان ورزش‌های آبی، در پاییز درختان وکوه‌های رنگ‌آمیزی شده با رنگ‌های پاییزی و در زمستان ورزش‌هایی همچون اسکی، گردشگران زیادی را از گوشه و کنار جهان به سوی خود فرا می‌خواند تا تجربه‌ای فراموش نشدنی را از سفر به ژاپن کسب کنند.

استقاده از فرصت تعطیلات سال نو میلادی در استرالیا، شما را با جشن ها و فستیوال های داخلی بی نظیری مواجه می کند استرالیا شبه قاره ایست پهناور و دارای آب و هوای متنوع و با تنوع جانوری و گیاهی قابل توجه که هر ساله میزبان میلیون ها توریست از سراسر جهان می باشد. این کشور دارای امکانات رفاهی و گردشگری فراوانی است و دارای پارک های بسیار بزرگ و زیبا، سواحل مختلف و حیوانات دوست داشتنی مانند کانگرو و خرس کوالا می باشد. این کشور دارای امکانات حمل و نقل بسیار مناسبی بوده و دارای هتل ها و پارک های بازی و مراکز توریستی بسیاری می باشد. . مهم نیست شما به چه سبکی سفر می‌کنید، به‌هر حال استرالیا جاذبه‌ای دارد که شما را به‌ سوی خود بکشاند. آب و هوای استرالیا معتدل است و همین خصوصیت، استرالیا را در چهار فصل سال، مقصد توریست ها می نماید. تور نوروزی چند روزه بهترین راه برای لذت بردن از زیباترین جزیره‌های دنیا یعنی <وایت‌ ساندیز (Whitsundays) > است. این‌جا برای دریانوردی و انواع قایق‌رانی عالی است

مسافران حرفه ای همیشه سعی میکنند تا موقعیت جغرافیایی هر کشور را بررسی کنند و بهترین زمان برای سفر به آن کشور را انتخاب کنند تا بیشترین لذت را از سفر خود ببرند.مکزیک کشور گرم سیر و مرتفعی است . همچنین به علت وجود جنگلهای فراوان و نزدیکی به دریا آب و هوای مرطوبی نیز دارد.
و اما بهترین زمان سفر به مکزیک از ماه ژانویه تا پایان ماه دسامبر میباشد. در این زمان هوای مکزیک معتدل و بسیار مناسب میباشد ، باد خنکی می وزد در ساعاتی از روز باران نم نم شروع به بارش میکند و هوا را تازه میکند .یکی از جاذبه های عجیب و جالب طبیعی در جزیره ماریتا در مکزیک یک ساحل مخفی است این ساحل که تقریبا ده ها متر دور تر از ساحل اصلی قرار گرفته یک مکان جالب و دنج برای تفریح به شمار می اید.ارتباط این ساحل با خود دریا از طریق تونلی در زیر زمین است که باعث میشود این ساحل همانند یک ساحل واقعی به نظر آید.ضمن اینکه دیواره های تونل مانند موج شکن عمل میکنند و در زمان های طوفانی میتوان با خیال آسوده در آبهای این ساحل کم نظیر به شنا کردن بپردازند.کنکان زیباترین و مهم‌ترین مکان توریستی مکزیک محسوب می شود. این مکان دارای آب و هوای معتدل با آب‌های شفاف می باشد که با غروب درخشان آفتاب پوشیده شده است. کنکان یکی از بهترین مکان‌های تفریحی کشور از نظر تنوع رستورانها، مغازه‌ها و سرگرمی‌هاست.

 

دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی سفر نامه

با ما تفاوت را احساس کنید. تنها کافی است با سفرنامه تماس بگیرید!

آدرس: تهران، فاز ۱ شهرک اکباتان، خیابان شهید حنانی، روبروی خیابان ورزش، سوپر ۶ ، راهرو میانی ، روبروی دفتر پست اکباتان، دفتر خدمات مسافرتی سفرنامه

خط ویژه:                  ۴۴۶۳۴۰۰۱-۰۲۱

ایمیل:         info .[at]. safarnameh.co

وب سایت:         www.safarnameh.co

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

تورهای نوروزی ۹۶ با سفر نامه

مطالب مرتبط