وبسایت اپلیکیشن۹۸

وبسایت اپلیکیشن۹۸

برترین اپلیکیش های اندروید در وبسایت اپلیکیشن۹۸

 

 

۱_ نرم افزار تلگرام : تلگرام اندروید یکی از بهترین برنامه ها برای جایگزینی با مسنجر محبوب واتس اپ می باشد و از نکات قابل توجه این برنامه نسبت به سایرین آن است که با آن خواهید توانست که ویدئوها و فایلهای تصویری تا سقف ۱گیگابایت را ارسال نمایید. با تلگرام در فضایی کاملا مطمئن به ارسال متن و اسناد خود پرداخته و گفتگوهای رمزگذاری شده برای ارسال متون برای شخص خاص را برای بهره گیریی از حداکثر امنیت استفاده نمایید.

جهت دانلود تلگرام کلیک کنید :

 

۲_ آموزش جلوگیری از هک تلگرام : تصور کنید در منزل یا محل کارتان نشسته اید که یک پیام، حاوی یک کد ۵ رقمی از شرکت تلگرام با همان لوگوی آبی آسمانی به همراه موشک کاغذی سفید دریافت می کنید. بلافاصله اینبار در یک گفتگوی دیگر باز هم از طرف تلگرام و باز هم با همان لوگوی آبی آسمانی به همراه موشک کاغذی سفید رنگ، پیامی به زبان فارسی و شاید هم انگلیسی با این مضمون که “شرکت تلگرام برای تایید شماره شما نیازمند دریافت کد ارسالی می باشد و در صورتی که کد ارسال نشود، شماره شما از سرور تلگرام حذف خواهد شد” به دستتان می رسد. و شما هم با تصور اینکه پیام از طرف تلگرام ارسال شده است، کد را برای هکر محترم فرستاده و دسترسی به حساب شخصی خود را به جناب هکر هدیه می دهید. و از اینجا داستان رنگ دیگری به خود می گیرد، ارسال پیامهای نا مربوط به دوستان، آشنایان و دیگر افراد و تشکیل گروه های غیر اخلاقی و یا حتی سوء استفاده های مالی و… یکی از چندین و چند پیامد ناگوار این اتفاق شوم می باشد.

جهت خواندن آموزش جلوگیری کلیک کنید :

 

۳_ نرم افزار اکسین چنل : اکسین چنل یکی از معتبرترین نرم افزار های آموزش زبان مبتنی بر تلفن همراه با بهره گیری از معتبر ترین متدهای آموزشی و با تدریس مدرسان محلی شرایطی را فراهم آورده است تا فراگیران بتوانند با هر سطح دانش اطلاعات خود را به صورت کاربردی مورد استفاده قرار دهند. اپلیکیشن آموزش زبان اکسین چنل با ارائه محتوای آموزشی به صورت هفتگی و گسسته و با تکیه بر تمرین های موثر کارآمد شرایطی را فراهم می آورد تا فراگیر بتواند تمامی نیازهای خود را در یک کشور خارجی برطرف نماید.

جهت دانلود اکسین چنل کلیک کنید :

 

 

۴_ نرم افزار اینستاگرام : اینستاگرام نرم افزاری محبوب و بی نظیر برای گوشی های با سیستم عامل اندروید می باشد که با آن می توانید عکس‌هایی را که دارای جلوه‌های جالبی هستند ایجاد کنید و آنها را با دیگر کاربران شبکه اینستاگرام به اشتراک بگذارید و همچنین قادر خواهید بود ، هر روز عکس‌های زیادی را که دیگر کاربران می‌گیرند و این افکت‌ها را روی آنها ایجاد می‌کنند نگاه کنید و لذت ببرید

جهت دانلود اینستاگرام کلیک کنید :

 

 

۵_ بازی محبوب کلش رویال نسخه اندروید ، ویندوز ، آیفون

جدیدترین بازی منتشر شده از شرکت سوپرسل میباشد و برای دستگاه های اندروید و ای او اس منتشر شده و اینبار شما میتوانید از وبسایت ما آموزش نصب این بازی اندروید را روی ویندوز داشته باشید بازی کلش رویال به زودی می تواند مهم ترین رقیب بازی کلش او کلنز باشد.

جهت دانلود بازی کلش رویال کلیک کنید :

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

وبسایت اپلیکیشن۹۸

مطالب مرتبط