دانلود Vizmato Full 1.0.452نرم افزارساخت ومشاهده فیلم Vizmato اندروید

دانلود Vizmato Full 1.0.452نرم افزارساخت ومشاهده فیلم Vizmato اندروید

Vizmato – Create & Watch Cool Videos
اکنون شما با استفاده از Vizmato قادر خواهید بود تنها در چند دقیقه ویدیو های زیبایی بسازید.این نرم افزار که دارای کاربرد آسانی است به شما اجازه می دهد به ویدیو های خود فیلترها،تم ها،موزیک،افکت و متن اضافه کنید.شما می توانید ویدیو های ساخته شده خود را با دوستان خود و نیز در مجموعه ما که دارای بیش از یک میلیون کاربر است به اشتراک بگذارید.
تاثیر زیبایی به ویدیو هایی که از لحظات خاص خود تهیه کرده اید اضافه کنید و با استفاده Vizmato موزیک ویدیو های زیبا و جالب خود را بسازید.با اضافه کردن افکت ها،موزیک و … یک اثر هنری زیبا سازید.
برخی از ویژگی های این نرم افزار:
ضبط ویدیو-این نرم افزاریک دوربین HD برای ضبط ویدیو های شماست و دارای حالت سلفی می باشد.شما می توانید از طیف وسیع فیلترها،تم ها و ویدیو های فوری fx در زمان ضبط ویدیو خود استفاده کنید.شما می توانید در حالت آهسته و سریع نیز ویدیو ها را ضبط کنید و سرعت ویدیو خود را تنظیم کنید.
ویدئو FX- به ویدئو خود برخی از جالب ترین جلوه های ویدئویی موجود در تمام برنامه ویرایشگر ویدئویی را ارائه دهید.از میان بیش از ۴۰ افکت بصری که شامل بعضی از جلوه های فیلم های هالیوودی می شود استفاده کنید.
ویرایشگر قدرتمند-ویدیو های مختلف را برای ساخت یک قطعه کامل ویدیویی برش دهید و مرتب کنید و سپس آنها را ویرایش کنید.می توانید برای تبدیل ویدیو خود متن،افکت و موسیقی پس زمینه اضافه کنید.همچنین می توانید از ابزار عالی معکوس سازی این نرم افزار برای پخش ویدیو خود در حالت معکوس استفاده کنید.
فیلتر ها و تم ها-شما می توانید از میان ۲۰ فیلتر بصری و نیز تم های موجود در این نرم افزارانتخاب کنید و فیلم های خود را در سبک های مختلف تولید کنید.
موزیک-شما می توانید موزیک پس زمینه خود را از میان ۱۶ موزیک رایگان موجود در Viztunes انتخاب کنید و یا اینکه موزیکی را که دوست دارید به ویدیو خود اضافه کنید.شما می توانید در هنگام فیلمبرداری موزیک خود را پخش کنید تا لب هاب خود را با موسیقی همگام سازید.
مشاهده ویدیو ها-شما می توانید ویدیو هایی را که دیگر کاربران Vizmato ساخته اند را در شبکه ما مشاهده کنید.همچنین می توانید ساعت ها به تماشای این ویدیو ها مشغول باشید ویا ویدیوهای ساخته شده خود را با دیگر کاربران با اشتراک بگذارید.
اشتراک گذاری- ویدیوهای ساخته شده خود را با دوستان، خانواده و دیگران به اشتراک بگذارید. شما می توانید فیلم های خود را در فیس بوک، اینستاگرام، یوتیوب، توییتر، واتساپ، Vine ، اسنپ چت و یا هر شبکه اجتماعی دیگری که دوست دارید ارسال کنید.

 

 

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود Vizmato Full 1.0.452نرم افزارساخت ومشاهده فیلم Vizmato اندروید

مطالب مرتبط