دانلود Vainglory 2.4.0 بازی اکشن خودستایی اندروید + دیتا

دانلود Vainglory 2.4.0 بازی اکشن خودستایی اندروید + دیتا

بازی “خود ستایی Vainglory” یکی عنوان بسیار پرطرفدار در گوگل پلی می باشد که تا کنون موفق به کسب امتیاز قابل قبول ۴٫۲ از ۵ شده است. این بازی اکشن که در سبک RPG توسط کمپانی بازی سازی Super Evil Megacorp روانه گوگل پلی شده تا کنون بیش از یک میلیون بار دانلود شده است. همچنین بهتر است بدانید که این عنوان با توجه به گیم پلی سرگرم کننده و سبک RPG که با صحنه های اکشن همراه شده، طرفداران خاصی را به خود اختصاص داده است.

به سرزمین Halcyon Fold خوش آمدید! به دنیایی وارد شوید که در آن تکنولوژی و جادو برخورد سختی با هم دارند. نبرد هایی که در این جهان رخ می دهد با اتحاد نیرو های جنگی صورت می گیرد و پیروز شدن در هر یک از آن ها تنها با به کار گیری حیله های زیرکانه در استراتژی ها امکان پذیر است. هیچکس در این بازی به تنهایی مبارزه نخواهد کرد و تمامی نبرد ها به جدال تیمی خلاصه می شوند. شما قادر هستید همراه با دوستان خود در نبرد های سه به سه به صورت آنلاین شرکت کنید و مهارت خود را در جنگ پر برخورد و سراسر اکشن به دیگر بازیکنان نشان دهید. بازه متنوعی از قهرمانان شگفت انگیز که همیشه در حال بیشتر شدن هستند در دسترس شماست تا جدال سخت را با دشمن شروع کنید و ساعت ها در قالب یک بازی مهیج و اکشن در گوشی ها و تبلت های اندروید خویش سرگرم شوید.

قهرمان خود را برگزینید و برای نابودی کریستال دشمن وارد میدان نبرد شوید. در این بازی دستاورد هایی که به بازیکنان اختصاص داده می شود فقط و فقط برای مهارت های مبارزه ای و کار تیمی است! همراه با متحدین خود به صورت زنده به مبارزات نفسگیر ملحق شوید، قهرمان خود را تقویت کرده و لول هر یک را به بالا ترین سطح ممکن برسانید و حملات ویرانگر از خود به نمایش بگذارید. دشمنان خود را با هجوم بیرحمانه به خاک و خون بکشید و از اکشن خالص و بیوقفه بازی لذت ببرید. می توانید با دیگر بازیکنان سراسر کره خاکی در ارتباط باشید و با آن ها تبادل نظر کنید. بخش ها و حالت های مختلفی برای گیم پلی بازی تدارک دیده شده است که می توانید جذاب ترین حالت باب سلیقه خود را پیدا کرده و از آن لذت ببرید. همین حالا به جهان Vainglory  قدم گذاشته و تجربه بی نظیری از بازی های استراتژی در دیوایس خود به ارمغان آورید.

Vainglory

Vainglory مجموعه ای از قهرمانان را بار دیگر کنار هم جمع کرده است تا تجربه یک بازی اکشن RPG بی نظیر را در اختیار شما قرار دهد و شما را شگفت زده نماید. با کنترل های رعد و برقی که در اختیار دارید و قدرتی که از کریستال سرچشمه می گیرد می توانید در یک چشم به هم زدن دشمنان را با خاک یکسان کرده و قدرت خود را به همه ثابت نمایید، قهرمان واقعی شما هستید!

پیشنهاد می کنیم اگر به دنبال یک بازی گرافیکی و خیره کننده می باشید به هیچ وجه Vainglory را از دست ندهید.

برخی از افتخارات کسب شده :

– انتخاب برتر سایت های نمره دهی به بازی های موبایل

– کسب نمره ۵/۵ در گرافیک!

– برنده جوایز متعدد

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود Vainglory 2.4.0 بازی اکشن خودستایی اندروید + دیتا

مطالب مرتبط