دانلود Stickman Legends 1.0.15 بازی افسانه استیکمن برای اندروید + مود

دانلود Stickman Legends 1.0.15 بازی افسانه استیکمن برای اندروید + مود

داستان بازی “Stickman Legends” از حمله ارتش شیاطین به زمین آغاز میشود. شیطان ها یکی پس از دیگری شهر ها را نابود کرده و دنیا را به سمت تاریکی مطلق هدایت میکنند اما در شمال شرق امپراطوری Maika روستایی به نام Arvila وجود دارد که به روستا قهرمانان شهرت یافته است. یکی از مردان این روستا به نام Shido این ماموریت را بر عهده میگیرد که تک تک شیاطین و ارتش عظیم آنها را نابود نماید.

در بازی Stickman Legends در نقش Shido قرار خواهید گرفت و باید با استفاده از توانایی های خارق العاده او شیاطین را از بین ببرید. بازی در سبک عناوین اکشن بوده و گیم پلی آن تلفیقی از بازی های هک اند اسلش و نقش آفرینی میباشد و قطعا تجربه ای شگفت انگیز و ماندگار را برای شما رقم خواهد زد.

Stickman Legends

نبرد های افسانه ای

در طول مراحل بازی دشمنان به صورت مداوم به شما حمله خواهند کرد و شکست دادن آنها به هیچ وجه آسان نخواهد بود. کنترلرهای بازی در پایین صفحه قرار گرفته اند و استفاده از آنها بسیار آسان میباشد. شخصیت اصلی بازی دارای حملات ساده و ویژه بوده که میتوانید از آنها در زمان و مکان مناسب استفاده نمایید. لازم به ذکر است که با پیشرفت در بازی میتوانید قدرت های Shido را ارتقاء داده و او را به شخصیتی غیر قابل شکست تبدیل کنید.

طراحی زیبا بازی

در طول بازی انواع و اقسام جلوه های گرافیکی و صداگذاری های دقیق شما را شگفت زده خواهد کرد. تمامی حرکات شخصیت بازی در زمان نبرد از جلوه گرافیکی منحصربفردی برخوردار است که لذت نبرد را دو چندان خواهد کرد. هم چنین در پایان هر مرحله صحنه ای آهسته و سینماتیک از کشتن آخرین شیطان به شما نمایش داده میشود.

Stickman Legends

ارتقاء های مختلف

بازی Stickman Legends یکی از برترین عناوین اکشن اندرویدی میباشد که دارای تعداد زیادی از ارتقاء ها در زمینه های مختلف میباشد. با پیشرفت در بازی دشمنان قدرتمندی در برابرتان قرار میگیرند که برای شکست آنها باید زره ها , قدرت ها و سلامتی خود را به شکلی مناسب ارتقاء دهید و سطوح جذاب بازی را یکی پس از دیگری به اتمام برسانید.

قهرمان شما مهم است

در بازی انواع متنوعی از قهرمانان برایتان تدارک دیده شده است. شیوه مبارزه و دفاع هر یک از این قهرمانان متفاوت بوده و شما میتوانید با توجه به شیوه مبارزه خود یکی از آنان را انتخاب نمایید. هم چنین با خرید طلا , الماس و استقامت میتوانید قهرمان خود را سریعتر ارتقاء دهید.

رتبه بندی جهانی

رتبه قهرمان خود را در بین دیگر قهرمانان در سراسر جهان مشاهده نموده و برای بهبود جایگاه خود تلاش نمایید.

تجربه عنوان جذاب و زیبا Stickman Legends را به بازیبازان اندرویدی و به خصوص طرفداران سبک پیشنهاد میکنیم.

Stickman Legends

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود Stickman Legends 1.0.15 بازی افسانه استیکمن برای اندروید + مود

مطالب مرتبط