دانلود Smart Keyboard PRO 4.20.0 برنامه صفحه کلید هوشمند اندروید

دانلود Smart Keyboard PRO 4.20.0 برنامه صفحه کلید هوشمند اندروید

Smart Keyboard PRO نرم افزار صفحه کلید هوشمند حرفه ای برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. این برنامه یکی از کاملترین کیبورد های سیستم عامل اندروید می باشد که اکثر زبان های دنیا از جمله زبان شیرین فارسی را در خود جای داده است. همچنین از شکلکها (smiles) نیز پشتیبانی میکند و با افزایش فاصله بین حروف باعث میشود شما در حین تایپ سریع اشتباهات کمتری داشته باشید. این نرم افزار دارای ۸ تم مختلف یوده که شما میتوانید به همراه فعال سازی زبان فارسی دریافت نمایید. این کیبورد با ظاهری نسبتا ساده بسیار کار آمد می باشد و کار کردن با آن بسیار آسان است. اگر شما هم در طول روز بار ها از کیبورد استفاده می کنید اسمارت کیبورد می توان یک گزینه مناسب برای انجام تایپ کلمات باشد.

آموزش فعال سازی:

بعد از نصب کیبورد از صفحه اول وارد setting گوشی شده و بخش Language & keyboard را انتخاب کنید. در مرحله بعد تیک گزینه smart keyboard pro را میزنید. وقتی می خواهید متنی را با کیبورد بنویسید بعد از اینکه کیبورد پیش فرض ظاهر شد در نوتیفیکیشن بار ( همان نواری که در بالای صفحه است ) را پایین بکشید. مشاهده می کنید که آیکون کیبوردی نمایان است. روی آن کلیک کرده و Smart KeyBoard Pro را انتخاب کنید.

فعال سازی زبان فارسی:

به منظور اینکار وارد Setting / Lauguage & keyboard شده و روی Smart Keyboard کلیک کنید. سپس وارد گزینه Language می شوید و language selection key را انتخاب کنید. در صفحه جدید باید دو زبان فارسی و انگلیسی تیک خورده باشند و می توانید زبان های دیگری را نیز اضافه کنید. سپس smart kayboard pro را انتخاب کنید. با انتخاب EN در سمت چپ مینوانید زبان را فارسی کنید. کاربران استفاده کننده از اندروید ۴ و پایین تر بعد از فعال سازی این قسمت به محیطی که میخواهید از کیبورد استفاده کنید رفته و فضای خالی را لمس کنید و از منو ظاهر شده input method را انتخاب کنید.

Smart Keyboard PRO توسط توسعه دهنده برای کاربران اندرویدی عرضه گردیده و تا این لحظه موفق به کسب امتیاز بسیار عالی ۴٫۵ از ۵ در گوگل پلی شده و با وجود داشتن قیمت ۱٫۹۹ یورویی بیش از ۱۰۰ هزار بار به صورت رسمی خریداری شده است. شما هم اکنون می توانید اسمارت کیبورد را به رایگان از اندرویدکده دریافت کنید.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود Smart Keyboard PRO 4.20.0 برنامه صفحه کلید هوشمند اندروید

مطالب مرتبط