دانلود PES 2017 : PRO EVOLUTION SOCCER 1.2.1 بازی فوتبال تکاملی اندروید + دیتا

دانلود PES 2017 : PRO EVOLUTION SOCCER 1.2.1 بازی فوتبال تکاملی اندروید + دیتا

PES2017 -PRO EVOLUTION SOCCER” جذاب ترین عنوان از بازی های فوتبال است که این بار یکی از بهترین ها خواهد بود. تجربه ی این بازی بروی موبایل می تواند یکی از جذاب ترین تجربه های موبایلی باشد . تیم مورد علاقه خود را انتخاب کنید و ترکیب بازی را ارنج کنید و به مسابقه بپردازید. حرکت بازیکنان را در زمین در اختیار بگیرید . در نسخه جدید این بازی حرکت بازیکنان بهبود زیادی داشته است . کافی است به نحوه ی پاس دادن و شوت زدن بازیکنان دقت کنید. همه باعث شده یک بازی زیبا در موبایل خود داشته باشید!
PES2017 -PRO EVOLUTION SOCCER
تیم ها و بازیکنان با اسامی واقعی

در این بازی اسامی تیم ها و بازیکنان از تیم های اروپایی گرفته تا تیم های آفریقایی و آسیایی همه به صورت واقعی قرار گرفته شده است. فوق العاده است وقتی اسامی ستارگان فوتبال مانند کریستیانو رونالدو و مسی و سوراز و …. همگی درست و واقعی باشند.

تیم یازده نفره ی برنده ی خود را بسازید!

شما می توانید از بین بازیکنان موجود یک تیم برای خود بسازید . از اوزیل با بالانس بدنی بالا استفاده کنید و همچنین از پیکه با قدرت فیزیکی بالا . قوی ترین تیم را بسازید و از بازی با آنها لذت ببرید. وقتش هست که به اسم خود یک تیم ی داشته باشید.

“یوفا چمپیونز لیگ” امسال را با تیم های منتخب سال بازی کنید.

می توانید تیم های راه یافته به مسابقات UEFA امسال را ببینید و با آنها به رقابت بپردازید.

کنترلر جدید لمسی : انگشت خود را بکشید: پاس و ضربه بزنید : شوت !

کنترل بازی بهینه سازی شده است . وقتی با موبایل خود می کنید .نیاز دارید که کنترل بازی ها در نهایت سادگی باشد ! این قابلیت در کنار یک بازی حرفه ای برای شما فراهم شده است . با کنترل ساده استاد بازی شوید و تکنیک خود را بالا ببرید. هیچ کوتاهی غیر از شما قابل قبول نیست.

بازی به صورت آنلاین است !

برای اجرای بازی احتیاج به اینترنت است . از اتصال گوشی خود به اینترنت (چه با سیم کارت و چه وای فای) مطمئن شوید.

ویژگی های رایگان و پولی بازی :

این بازی به صورت رایگان است ولی آیتم های پولی نیز دارد مانند سکه های  MyClub Coins که با پرداخت دلاری قابل خریداری است .

از همراهان عزیز اندرویدکده تقاضا میکنم اگر بازی را به درستی بروی گوشی خود تست کردند در قسمت نظرات مدل گوشی و بنویسید که درست نصب کردید تا بقیه دوستان نیز استفاده ببرند. مثل همیشه تشکر از شما

ویدیو گیم پلی بازی + ویدیو آموزش بازی PES 2017

در انتهای این نوشته ما ویدیو گیم پلی بازی PES 2017  و ویدیو آموزش بازی را برای شما عزیزان قرار داده ایم .

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود PES 2017 : PRO EVOLUTION SOCCER 1.2.1 بازی فوتبال تکاملی اندروید + دیتا

مطالب مرتبط