دانلود Navad 2.4.0 آخرین نسخه اپلیکیشن برنامه تلویزیونی نود ۹۰ برای اندروید

دانلود Navad 2.4.0 آخرین نسخه اپلیکیشن برنامه تلویزیونی نود ۹۰ برای اندروید

Navad App – اپلیکیشن برنامه تلویزیونی ۹۰ – با استفاده از این برنامه می توانید در زمان پخش برنامه نود در رای گیری ها و دیگر موضوعات برنامه عادل فردوسی پور مشارکت داشته باشید و رای خود را به بخش های مختلف برنامه نود بدهید. همچنین از اخبار دنیای فوتبال از دید برنامه نود مطلع شوید. در این اپ شما نتایج رای گیری ها و مسابقات و برندگان و پیش بینی مسابقات و … را می توانید ببینید. برای ثبت نام و فعال سازی این برنامه کافی است نام و ایمیل و شماره موبایل خود را بدهید تا کد فعال سازی برای شما ارسال گردد.
اپلیکیشن برنامه نود 90
فوتبال که در کشور ایران پرطرفدار ترین ورزش محسوب می شود حالا اپلیکیشن های مختلفی برای این ورزش پرهیجان ساخته شده که به جرات می توان گفت اپلیکیشن برنامه نود پاسخگوی یک تماشاگر حرفه ای فوتبال است. از جداول لیگ های ایرانی و خارجی گرفته تا اعلام پخش های فوتبالی در ایران و معرفی تیم ها و بازیکنان و ….  شرکت در پیش بینی مسابقات و جمع امتیازات به شکل کاملا قانونی و بدون پرداخت هزینه ای جزو مهیج ترین قسمت های این اپلیکیشن موبایلی است .
همچنین در صفحه اصلی این برنامه می توانید امتیازات خود را همیشه ببینید و بفهمید تا به حال چندبار در برنامه نود شرکت کرده اید و چند امتیاز دارید. شاید شما به زودی جزو باشگاه نودتایی های این برنامه شوید. لذت مشارکت در رای گیری های و دیدن نتایج آمارهای مختلف فوتبالی را نیز نباید از دست داد. اپلیکیشن Navad در دستان شماست تا هرآنچه نیاز دارید براورده کند.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود Navad 2.4.0 آخرین نسخه اپلیکیشن برنامه تلویزیونی نود ۹۰ برای اندروید

مطالب مرتبط