دانلود MOBIUS FINAL FANTASY 1.4.310 بازی موبیوس فاینال فانتزی اندروید + مود

دانلود MOBIUS FINAL FANTASY 1.4.310 بازی موبیوس فاینال فانتزی اندروید + مود

MOBIUS FINAL FANTASY” بالاخره جدید ترین سری بازی فایتال فانتزی با گرافیک مسحور کننده و در کنار خط داستانی پر محتوا برای دیوایس های اندروید منتشر شد. اولین چیزی که در خصوص بازی دلربایی می کند گرافیک وصف ناپذیر آن است که تاکنون در هیچ یک از بازی های اندروید حتی نزدیک به آن را ندیده ایم. طیف متنوعی از ماموریت ها و مراحل مدیریتی برای هر فصل در نظر گرفته شده اند که طعم واقعی یک بازی نقش آفرینی و در سطح کنسولی را در دیوایس های اندروید شما به ارمغان آورند. نبرد های بازی به صورت فرماندهی انجام می شوند و برای استفاده در گجت های اندرویدی تکامل یافته اند. سیستم مبارزه ای بازی امکان انجام آن را به صورت یک دستی فراهم آورده است. افکت های بصری بازی بسیار پر زرق و برق هستند و در عین حال انیمیشن ها و انجام اسکیل های مبارزه ای بسیار روان اجرا می شوند. مکانیزم job system کاربر را قادر می سازد که استراتژی های عمیق ابداع کرده و آن ها را به اجرا گذارد. ترکیب بسیار مهیجی از توانایی های مبارزه ای و تعیین وظیفه که یک جنگ جو را شکست ناپذیر می کند. در رابطه با خط داستانی بازی باید گفت که در جهانی قرار می گیرید که یاس و نا امیدی آن را پوشانده است. باد های تاریکی شروع به وزیدن می کنند، خشم دریا خود نمایی می کند و زمین رو به زوال می رود!

تردیدی وجود ندارد که هر بازیکنی با اجرای بازی MOBIUS FINAL FANTASY حس انجام بازی در کنسول های بازی رده بالا را خواهد داشت و به معنای واقعی کلمه از بازی های حجیم کامپیوتری چیزی کم ندارد. مبارزات با روئسا نفسگیر است و اسکیل های جنگی هر بازیکنی را سر جای خود میخکوب می کند.

MOBIUS FINAL FANTASY

بازی MOBIUS FINAL FANTASY عنوانی جذاب، مهیج و بسیار زیبا برای سیستم عامل اندروید است که در سبک بازی های بوده و توسط استودیو بازی سازی SQUARE ENIX ساخته و پرداخته شده است. این عنوان از بازی های اندروید به سبب برخورداری از گرافیک حیرت انگیز و کنسولی، گیم پلی ترکیبی از سبک اکشنِ پر برخورد و نقش آفرینی و همچنین سبک موضوعی جذاب می تواند یکی از بهترین بازی های اندروید جهان باشد و طرفداران بسیاری به دست آورده است. شایان ذکر است که این بازی تا به این لحظه بیش از ۱ میلیون دانلود رسمی را در فروشگاه گوگل پلی تجربه کرده است.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود MOBIUS FINAL FANTASY 1.4.310 بازی موبیوس فاینال فانتزی اندروید + مود

مطالب مرتبط