دانلود Kill Shot Bravo v2.10.2 بازی تک تیرانداز: براوو اندروید – همراه نسخه مود

دانلود Kill Shot Bravo v2.10.2 بازی تک تیرانداز: براوو اندروید – همراه نسخه مود

“Kill Shot Bravo” یک بازی اسنایپری اول شخص برای گوشی و تبلت های اندرویدی است. در این بازی جذاب و شگفت انگیز انواع و اقسام از اسلحه های مرگبار، تفنگ، مسلسل و غیره در اختیار شما قرار می گیرد تا به وسلیه انها از ماموریت محول شده به شما سربلند خارج شوید. در این بازی شما به عنوان یک سرباز نیروهای ویژه مورد آموزش قرار خواهید گرفت تا پس از کسب مهارت های مختلف مأموریت های مختلفی را در سراسر جهان انجام دهید. نیروهای دشمن در مقابل شما قرار گرفته اند و باید انها را برای رسیدن به جهان صلح آمیز از سر راه خود بردارید. فراموش نکنید که شما در این بازی در خط مقدم حملات علیه تروریست های جهان بوده اید و برای امنیت جهان در خطرناک ترین جنگ ها حاظر خواهید شد. این بازی با داشتن گرافیکی فوق العاده میتواند یکی از گزینه های مهم برای گیمر های حرفه ای باشد. در این بازی بیش از ۲۰۰ ماموریت منحصربفرد گنجانده شده است. شما به عنوان یکی از اعضای نیروهای ویژه وظیفه دارید تا به مناطق مختلف جهان سفر کرده و دشمنان خود را از بین ببرید. مناطق این بازی از قسمت های جنگلی تا جزایر مدیترانه گسترده شده است و در هر کدام چالشی جدید شما را احاطه خواهد کرد.

نکته مهم: عنوان Kill Shot Bravo از صحنه های خشونت آمیز و واقع گرایانه زیادی استفاده کرده است و به افراد زیر ۱۷ سال توصیه نمیشود.

Kill Shot Bravo

سلاح های خود را آماده کنید و با جدیدترین تجهیزات نظامی وارد قلمرو دشمن شوید و با از بین بردن آنها ماموریت خود را کامل کنید. گیم پلی بازی سرتاسر میباشد از نابود کردن وسایل نقلیه دشمن گرفته تا از بین بردن هلیکوپتر های آنها. البته به یاد داشته باشید که گیم پلی اصلی بازی کشتن دشمنان در خفا میباشد که برای این کار باید دقت خود در انتخاب مسیر و کشتن حریفان را بالا ببرید. هم چنین بازی Kill Shot Bravo از بخش مولتی پلیر نیز پشتیبانی خواهد کرد که شرط پیروزی در این بخش زنده ماندن شما است!

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود Kill Shot Bravo v2.10.2 بازی تک تیرانداز: براوو اندروید – همراه نسخه مود

مطالب مرتبط