دانلود Google Play services 10.5.37 برنامه گوگل پلی سرویس اندروید

دانلود Google Play services 10.5.37 برنامه گوگل پلی سرویس اندروید

Google Play services یک برنامه مفید برای آپدیت برنامه ها و بازی ها از طریق گوگل پلی می باشد. گوگل پلی سرویس یکی از لازمه های گوشی های هوشمند مبتنی بر سیستم عامل اندروید می باشد و برای اجرای آخرین نسخه بازی ها و برنامه ها به آن نیاز پیدا خواهید کرد. همچنین این برنامه برای بهبود کارایی دستگاه اندروید شما ضروری می باشد. گوگل پلی سرویس احراز هویت به خدمات گوگل، همگام سازی مخاطبین، دسترسی به تمام آخرین تنظیمات حریم خصوصی کاربر، و سرویس های با کیفیت بالاتر و مبتنی بر مکان را فراهم می کند. اگر شما هم از بازی های آنلاین و یا برنامه هایی که نیازمند اکانت هستند استفاده می کنید. امروزه که درصد زیادی از بازی و برنامه های منتشر شده به صورت آنلاین هستند و توسعه دهندگان برای سهولت استفاده از اپ از سیستم وردو گوگل استفاده می کنند که برای بهره مندی از آن باید نرم افزار گوگل پلی سرویس بر روی گوشی کاربران نصب شده باشد. پس حتما این نرم افزار کاربردی را به صورت آپدیت شده به جدیدترین نسخه منتشر شده بر روی دستگاه هوشمندتان داشته باشید.

نکته: در صورت حذف این برنامه از روی گوشی هوشمند امکان استفاده از برنامه های گوگل شامل YouTube و و غیره را که نیازمند استفاده از اکانت هستند را از دست خواهید داد.

نکته: برای بازی کردن گیم های آنلاین شما علاوه بر این برنامه به نرم افزار نیز احتیاج دارید.

توجه: تمامی نسخه های قرار داده شده به صورت nodpi بوده و نیازی به دانستن dpi گوشی و یا تبلت نیست و برای استفاده از نرم افزار کافی است که نسخه سازگار با پردازنده و اندروید گوشی را دانلود کنید.

google-play-services

Google Play services توسط توسعه دهنده برای کاربران اندرویدی عرضه گردیده و تا این لحظه بیش از ۱ میلیارد دانلود رسمی را در گوگل پلی به ثبت رسانده است و در صورت استفاده از بازی و برنامه های آنلاین حتما به گوگل پلی سرویس نیاز خواهید داشت.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود Google Play services 10.5.37 برنامه گوگل پلی سرویس اندروید

مطالب مرتبط