دانلود GO Launcher Z Prime VIP 2.33 گو لانچر زد اندروید

دانلود GO Launcher Z Prime VIP 2.33 گو لانچر زد اندروید

GO Launcher Z Prime VIP لانچر مشهور و محبوب برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. سرانجام نسخه دوم لانچر محبوب گو نیز منتشر شد. لانچری که با داشتن رابط کاربری زیبا, کنترل های تعاملی, بهبود عملکرد, افزایش بهره وری و با داشتن ویژگی های جدید و منحصربفرد یکی از برترین لانچر های منتشر شده توسط استودیو GO Launcher Dev Team می باشد که تا به امروز امتیاز فوق العاده ۴٫۵ از ۵٫۰ و بیش از ۲۰۰ میلیون بار دانلود را تجربه نموده است.

شیک: بیش از ۱۰۰۰۰ تم برای کاربرانی که از این لانچر استفاده میکنند تدارک دیده شده است و هر هفته تعدادی تم جدید نیز به مجموعه تم ها اضافه خواهد شد. تعداد بالا و تنوع تم های موجود این لانچر هرگز ایجاد محیطی تکراری برای کاربر نخواهد کرد.

هوشمند: با استفاده از موتور جدیدی که در ساخت این برنامه مورد استفاده قرار گرفته است رابط کاربری بسیار سریع و روان عمل میکند و انیمیشن های اختصاص داده شده به این لانچر در نوع خود بی نظیر و عالی است که تجربه ای لذت بخش را به شما منتقل میکند.

کم حجم: این لانچر با مدیریت هوشمند خود برنامه های اضافی دستگاه شما را متوقف کرده و تجربه ای سریع تر را به ارمغان خواهد آورد که با یک بار کار با این برنامه متوجه این عملکرد خواهید شد.

شخصی سازی: با داشتن ۲۵ نوع انیمیشن حرکات صفحه نمایش , ۱۵ ویجت رایگان و بیش از ۱۰۰۰۰ تم با طراحی های خارق العاده GO Launcher – Theme,Wallpaper VIP یکی از برترین لانچر های منتشر شده از نظر شخصی سازی میباشد.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود GO Launcher Z Prime VIP 2.33 گو لانچر زد اندروید

مطالب مرتبط