دانلود Despicable Me 4.9.1a بازی من نفرت انگیز اندروید + مود

دانلود Despicable Me 4.9.1a بازی من نفرت انگیز اندروید + مود

“Despicable Me” عنوانی فوق العاده زیبا و جذاب بوده که ساخته شرکت خوش نام گیم لافت می باشد. دو جانور زرد عجیب با نام های چاپلوس و وراج قصد دارند با یکدیگر به رقابت بپردازند و به رئیس خود ثابت کنند که در کار خود برترین هستند. باید یکی از این شخصیت های بامزه و دوست داشتنی را انتخاب کرده و خود را برای انجام کارهای سخت آماده کنید، کارهایی که با انجام آن ها رئیس خود را حیرت زده کنید! در طول بازی این شخصیت ها کارهای نفرت انگیز و غیر قابل تصوری انجام خواهند داد. به عبارت دیگر حرکات و رفتار آن ها غیر قابل پیش بینی می باشد. در طول بازی می توانید با جمع آوری موز و سکه برای قهرمان خود آیتم های جدید بخرید و او را مجهز نمایید.

Despicable Me بیشتر شبیه به بازی های دونده بی پایان می باشد با این تفاوت که المان های متنوع و جذابی در آن گنجانده شده تا از دیگر بازی های این سبک متمایز گردد. گرافیک و رنگ و لعاب بازی در ابتدا شاید کودکانه به نظر برسد اما با کمی درنگ کردن در می یابید که این عنوان حتی برای شما بزرگتر ها هم جذاب خواهد بود! ویژگی های متعددی در بازی گنجانده شده تا شما را هرگز خسته نکرده و به سمت و سوی ادامه بازی سوق دهد. این عنوان شاید دارای داستانی حیرت انگیز و یا گرافیکی خیره کننده نباشد اما در سبک و سیاق خود پتانسیلش را دارد که بهترین عنوان اندرویدی دونده بی پایان نام گرفته و شما را تا ساعت ها سرگرم نماید.

لطفا توجه کنید که: بازی نیاز به دیتا چند ده مگابایتی دارد که از طریق خود بازی و اتصال به اینترنت به سادگی قابل دانلود می باشد!

Despicable Me

به جرات می توان گفت که سیستم عامل اندروید محبوب ترین سیستم عامل دنیا برای پلتفرم های همراه بوده و تا کنون صد ها هزار اپلیکیشن اندروید و بازی در زمینه های مختلف برای آن روانه بازار شده است. در بین این شلوغی ها گاهی اوقات عناوینی برای این سیستم عامل محبوب منتشر می شود که به علت داشتن ایده خلاقانه، گیم پلی متفاوت و همچنین داستان منحصر به فرد به محبوبیت بالایی دست پیدا می کنند و گاهی اوقات رکورد های بی نظیری را در گوگل پلی ثبت می نمایند. یکی از همین دسته بازی های جذاب و سرگرم کننده که تا کنون به محبوبیت بالا و کم نظیری دست پیدا کرده است، Despicable Me می باشد که با طراحی با مزه شخصیت هایش در دل بسیاری از افراد اهل گیم جا خوش کرده است.

Despicable Me توسط کمپانی بازی سازی خلاق Gameloft روانه گوگل پلی شده و تا کنون نزدیک به ۵۰۰ میلیون بار دانلود از این فروشگاه الکترونیکی را به ثبت رسانده است. این عنوان جذاب و سرگرم کننده که در گروه بازی های جای می گیرد، موفق به کسب امتیاز ۴٫۴ از ۵٫۰ شده که در ثبت این امتیاز نزدیک به ۹ میلیون نفر نقش داشته اند.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود Despicable Me 4.9.1a بازی من نفرت انگیز اندروید + مود

مطالب مرتبط