دانلود Dancing Line v1.1.1 بازی خط رقص برای اندروید

دانلود Dancing Line v1.1.1 بازی خط رقص برای اندروید

“Dancing Line” عنوانی زیبا و جذاب در سبک بوده و به تازگی توسط استودیو Cheetah Games ساخته و پرداخته شده و به صورت رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا حدود ۵۹ هزار نفر امتیاز فوق العاده ۴٫۷ از ۵٫۰ و بیش از ۵ میلیون بار دانلود را تجربه نموده است.

گیم پلی بازی Dancing Line ترکیبی از واکنش های سریع و لذت بردن از موسیقی های دلنشین میباشد. هر یک از جهان های بازی به شکلی منحصربفرد طراحی شده اند و موسیقی های موجود از تنوع بسیار بالایی برخوردار اند. شیوه گیم پلی بازی بدین صورت است که با نواخته شدن موسیقی نقاطی در مسیر پدیدار خواهند شد و شما باید با ضربه زدن به صفحه نمایش گوشی خط تحت کنترل خود را به سوی نقاط هدایت کنید تا موسیقی به طور کامل نواخته شود. ریتم ضربه زدن شما باید با ریتم موسیقی هماهنگ باشد در غیر این صورت شما شکست خواهید خورد. لازم به ذکر است که در طول مسیر موانع و تله هایی نیز وجود دارد که باید از برخورد با آنها اجتناب کنید.

به گفته سازنده Dancing Line با کمی پیشروی در بازی راحت تر با آن ارتباط برقرار خواهید کرد و میتوانید به شیوه ای بهتر و بهتر از آن لذت ببرید. واکنش های خود را در بازی پیشرو امتحان کنید و از سطوح هیجان انگیز و زیبا بازی لذت ببرید.

قوانین بازی:

خط خود را کنترل کنید و با دقت به ریتم موسیقی در حال پخش گوش کنید. از موانع و تله ها دوری کنید و نسبت به تغییرات محیطی و موسیقی بازی واکنش های سریع و مناسب نشان دهید.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود Dancing Line v1.1.1 بازی خط رقص برای اندروید

مطالب مرتبط