دانلود Cover Fire 1.5.4 بازی پوشش آتش برای اندروید + دیتا

دانلود Cover Fire 1.5.4 بازی پوشش آتش برای اندروید + دیتا

در نقش قهرمانی شجاع قرار گرفته و با شرکت شیطانی Tetracorp به نبرد بپردازید. از استراتژی موثر در میدان جنگ استفاده کرده و با انواع و اقسام سلاح های قدرتمند و سربازان نخبه دشمنان را نابود نمایید. تیم نهایی خود را بسازید و با ارتقاء هم تیمی های خود از توانایی های ویژه آنان استفاده نمایید.

داستان بازی Cover Fire از جایی شروع میشود که شرکت Tetracorp مناطق مختلف جهان را به تسخیر در آورده و اقدام به سرکوب مردم میکند. انها به تازگی ماده ای جدید را کشف نموده اند که میتواند انسان ها را برای همیشه تغییر دهد. حال شما به عنوان یک گروه مقاومت باید در مقابل آنها بایستید و از مردم سراسر جهان محافظت نمایید. به مناطق مختلف از صحراهای خشک تا جنگل های بارانی سفر کرده و نقشه های دشمن را از بین ببرید.

حالت داستانی بازی Cover Fire دارای ۶۰ ماموریت هیجان انگیز و منحصربفرد میباشد. هم چنین گیم پلی روان و ساده بازی به همراه گرافیک بالا آن میتواند تا مدت ها شما را سرگرم نماید. لازم به ذکر است که بازی Cover Fire برای افراد زیر ۱۸ سال مناسب نمی باشد.

Cover Fire

کسب جایزه بهترین نمایش از دیدگاه کاربران در جشنواره بازی های مستقل برلین در سال ۲۰۱۷

“Cover Fire” عنوانی زیبا و جذاب در سبک میباشد و به تازگی توسط استودیو Genera Games ساخته و پرداخته شده و به صورت رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مچموع آرا حدود ۱۶ هزار نفر امتیاز فوق العاده ۴٫۷ از ۵٫۰ و بیش از ۵۰۰ هزار بار دانلود را تجربه نموده است.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود Cover Fire 1.5.4 بازی پوشش آتش برای اندروید + دیتا

مطالب مرتبط