دانلود Candy Crush Saga 1.101.0.2 بازی کندی کراش سگا اندروید + مود + پچر

دانلود Candy Crush Saga 1.101.0.2 بازی کندی کراش سگا اندروید + مود + پچر

گیم پلی بازی “Candy Crush Saga” به صورت جورچین سه تایی است و المان هایی که باید مچ کنید؛ آبنبات ها و شکلات ها هستند. زمان شما محدود است و با جور کردن هر چه سریع تر و هوشمندانه تر میتوانید ستاره های بیشتری به دست آورید. زمانی که چندین آیتم را به صورت همزمان جور می کنید آبنبات های شگفت انگیز و بزرگ به دست می آورید. آبنبات های ویژه نیز در بین این خوراکی های خوشمزه حضور دارند که مچ کردن هر کدام طبعات متنوعی در پی دارد؛ برخی از آن ها می توانند یک ردیف کامل را نابود کنند و برخی دیگر آبنبات های راه راه ایجاد می کنند. گرافیک بازی بسیار پر زرق و برق است و آبنبات ها با جلوه ای خیره کننده در برابر دیدگان شما ظاهر می شوند و افکت های انفجاری و جذاب دیگر نیز در طول هر یک از مراحل، با مچ کردن های پیاپی به اجرا در می آیند.

بازی Candy Crush Saga یک بازی زیبا، سرگرم کننده و پر طرفدار برای سیستم عامل اندروید است که در سبک بازی های بوده و توسط استودیو بازی سازی King ساخته و پرداخته شده است. این عنوان از بازی های اندروید به سبب برخورداری از گرافیک خیره کننده و رنگارنگ، گیم پلی جورچین بی نهایت اعتیاد آور و لذت بخش و سبک موضوعی محبوب توانسته است که میلیون ها کاربر از سراسر کره خاکی را مجذوب خود نماید. شایان ذکر است که این بازی تا به این لحظه موفق به کسب نمره خوب ۴٫۳ از سوی بیش از ۱۳ میلیون کاربر از سراسر کره خاکی در پلی استور شده است.

Candy Crush Saga

بازی Candy Crush Saga عنوانی مجزا از سری بازی های محبوب Candy Crush می باشد که حاصل تلاش سازنده بازی هایی چون Candy Crush Soda Saga و Farm Heroes Saga است. در این بازی شما باید به همراه تیفی و آقای توفی در ماجراجویی دلفریبشان شرکت کنید.

وارد پادشاهی پر از زیبایی و جذابیت آبنباتی شده و از دشت ها و مناظر جادویی گذر کرده، مکان های شگرف بازی را در حالی که با کاراکتر های بی نظیر آن ملاقات می کنید، سیاحت کنید. به جور کردن و سویچ کردن آبنبات ها در طول مسیر خود پرداخته و ساعت ها در قالب یک بازی خوشمزه ی پازلی و جورچین به سرگرمی چالشی بپردازید. یکی از زیبا ترین بازی های اندروید در این سری زیبا تر نیز گشته است.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود Candy Crush Saga 1.101.0.2 بازی کندی کراش سگا اندروید + مود + پچر

مطالب مرتبط