دانلود Boom Beach 30.132 بازی استراتژیک بوم بیچ اندروید

دانلود Boom Beach 30.132 بازی استراتژیک بوم بیچ اندروید

در ابتدا بازی “Boom Beach” جزیره ای به شما داده خواهد شد که باید با امکانات اولیه آن را راه اندازی نمایید. با پیشروی در بازی ارتشی کوچک به شما ملحق میشود تا بتوانید با حمله به جزیره های کوچک منابع آنان را برای گسترش جزیره خود به غارت ببرید. با ارتقاء امکانات جزیره و هم چنین افزایش منابع تان بازیکنان دیگر نیز برای غارت به شما حمله میکنند و برای جلوگیری از این اتفاق باید وسایل دفاعی قدرتمندی را برای محافظت از جزیره پیاده سازی نمایید و با گذر زمان هر یک از آنها را ارتقاء دهید. هم چنین ارتش کوچک شما نیز قابلیت ارتقاء خواهد داشت و با بزرگتر شدن جزیره تان نیروهای جدید و قدرتمند تری را میتوانید برای نبرد احضار نمایید. همان طور که میدانید استودیو سازنده این بازی یعنی سوپرسل عنوان مشهور را نیز توسعه داده است که یکی از محبوب ترین و برترین بازی های استراتژی در سیستم عامل اندروید میباشد. ساحل بوم نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود و قطعا شما را غرق در جذابیت های پرشمار خود خواهد کرد. اگر از طرفداران عناوین شرکت سوپرسل هستید بازی ساحل بوم () را به هیچ وجه از دست ندهید.

نکته: بازی آنلاین بوده و برای اجرای آن نیاز به اتصال دائمی اینترنت خواهید داشت هم چنین عنوان فوق برای افراد زیر ۱۳ سال توصیه نمیشود.

Boom Beach

بازی Boom Beach عنوانی جذاب در سبک استراتژی میباشد که به تازگی توسط استودیو محبوب و مشهور Supercell ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا حدود ۴٫۵ میلیون نفر امتیاز فوق العاده ۴٫۵ از ۵٫۰ و بیش ۱۰۰ میلیون بار دانلود را در سراسر جهان تجربه نموده است که نشان دهنده محبوبیت بالا بازی در میان کاربران اندرویدی میباشد.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود Boom Beach 30.132 بازی استراتژیک بوم بیچ اندروید

مطالب مرتبط