دانلود کمانداران کوچک Tiny Archers v1.24.05.0 اندروید

دانلود کمانداران کوچک Tiny Archers v1.24.05.0 اندروید

بازی Tiny Archers عنوانی در سبک اکشن میباشد که به تازگی توسط استودیو ۱DER Entertainment ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا ۶۱۴ نفر امتیاز ۴٫۲ از ۵٫۰ و بیش از ۵۰ هزار بار دانلود را تجربه نموده است. جنگی بزرگ در راه است و ارتشی از اجنه و موجودات عجیب و غریب برای تصرف سرزمین شما آماده حمله هستند. از سرزمین خود دفاع کنید و در چالش فانتزی و اکشن بازی به بزرگترین کماندار کوچک تبدیل شوید.

با پیشروی در بازی میتوانید شخصیت های منحصربفرد و متنوع بازی را آنلاک کنید و از توانایی های جادویی آنان برای از بین بردن ارتش عظیم اجنه استفاده نمایید. بازی مهارت های نشانه گیری و هم چنین تیراندازی شما را به چالش خواهد کشید و شما را در برابر دشمنان مختلف با توانایی های متنوع قرار خواهد داد.

گیم پلی کلی Tiny Archers بر اساس دفاع از برج خود میباشد و شما باید در هر مرحله از بازی از برجی که در آن مستقر هستید در برابر ارتش اجنه محافظت کنید. با پیشروی در بازی مراحل سخت تر و چالش برانگیز تر خواهند شد. البته میتوانید در مواقع بحرانی از توانایی های ویژه کاراکتر خود استفاده نمایید.

Tiny Archers

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود کمانداران کوچک Tiny Archers v1.24.05.0 اندروید

مطالب مرتبط