دانلود نرم افزار واکی تاکی Zello PTT Walkie-Talkie v3.45 اندروید

دانلود نرم افزار واکی تاکی Zello PTT Walkie-Talkie v3.45 اندروید

Zello PTT Walkie-Talkie نرم افزار مشهور واکی تاکی برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. شاید خیلی از افراد با عبارت واکی تاکی مواجه شده اند. واکی تاکی وسیله ای برای ارتباط دو یا چند طرفه درمناطقی که تجهیزات ارتباطی وجود ندارد و یا دسترسی به آن مشکل بوده یا مقرون به صرفه نیست میباشد. انواع مختلفی از این دستگاه ها در دنیا طبق قوانین کشور های مختلف جهت مصارف گوناگون مورد استفاده قرار میگیرد. پیشرفت فناوری بازهم کار ها را راحت تر کرده و شما با استفاده از این نرم افزار میتوانید گوشی یا تبلت خودتان را به یک دستگاه واکی تاکی تبدیل کنید! این برنامه به شما کمک میکند با مخاطبین خود به صورت خصوصی مکالمه کنید و یا برای شرکت در یک بحث داغ، به کانال های عمومی ملحق شوید. اندروید زلو بین آندروید، آی فون، بلک بری و PC به خوبی کار می کند.

نکته: این برنامه از پروتکل اختصاصی با زمان تاخیر کم PTT استفاده می کند و با Voxer، Sprint Direct Connect یا AT&T Enhanced PTT سازگار نیست و کلاینت Zello Android از سرویس رایگان عمومی پشتیبانی می کند.

دانلود نرم افزار واکی تاکی Zello PTT Walkie-Talkie

Zello PTT Walkie-Talkie توسط توسعه دهنده Zello Inc برای کاربران اندرویدی عرضه گردیده و تا این لحظه موفق به کسب امتیاز خیلی خوب ۴٫۴ از ۵ در پلی استور شده و بیش از ۵۰ میلیون دانلود رسمی را نیز ثبت کرده است.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود نرم افزار واکی تاکی Zello PTT Walkie-Talkie v3.45 اندروید

تلگرام نارنجی

مطالب مرتبط