دانلود بازی گلوله نقره ای the SilverBullet v2.2.12 اندروید – همراه دیتا + تریلر

دانلود بازی گلوله نقره ای the SilverBullet v2.2.12 اندروید – همراه دیتا + تریلر

the SilverBullet یک بازی جدید و اکشن به سبک بازی های کنسولی میباشد که به تازگی برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است .این بازی داستان دختری افسانه ای به نام کالی را روایت میکند . او پس از یک حادثه در آمریکای جنوبی به سازمان Neverlight پیوست . او که دو اسلحه با گلوله های نقره ای را در مواقع نیاز به خوبی بکار میگیرد حالا به یک مامور مخفی تبدیل شده و مامور به شکار شیاطین گشته است . کالی با بررسی های خود به یک مورد عجیب و غریب در کارخانه تحقیقات دریایی برخورد میکند زمانییکه که او توطئه بزرگ و پنهانی را کشف میکند پروژه بزرگ افراد خبیث در آستانه شکست قرار میگیرد .

بازی اکشن و جدید به سبک بازی های کنسولی : این بازی هرگز آسان نبوده چونکه این بازی با آخرین استاندارد های بازی سازی ۲۰۱۵ تولید شده است قطعا یکی از دشوارترین بازی جدید برای پلتفرم اندروید میباشد . شما در این بازی مجبور به هماهنگ کردن حواس خود و تمرین های مداوم هستید و در محیط بازی نیز از راهنمایی های گوناگون در مورد مکانیک بازی و یا مهارت بازی کردن وجود ندارد .

سبک آزاد – کنترل دو اسحله همزمان : زمانی که شما میتوانید از دو اسلحه بطور همزمان استفاده کنید چرا یک اسلحه دارید ؟ در محیط بازی شما توانایی بکارگیری دو اسحله دارید به این ترتیب میتوانید به صورت همزمان به دو هدف متفاوت شلیک کنید . با لمس صفحه نمایش خود به صورت دستی بر روی هدف مورد نظر قفل کرده و سپس آتش !

۳۱ مرحله جذاب : برای شما در بازی ۳۱ مرحله گوناگون با الگوهای مختلف طراحی شده است که هر یک از ماموریت ها دارای ویژگی های ساختاری متفاوتی است . مجموع این مراحل فصل اول بازی را تشکیل میدهند .

وجود ۱۴ رئیس با ویژگی های گوناگون : فصل اول بازی با حضور ۱۴ رئیس و فرمانده که هریک دارای جلوه های بصری خیره کننده ای است . هر کدام از روسا درای الگوی خاصی هستند که برای شکست دادن آنها باید نقطه ضعفشان را پیدا کنید .

غیر قابل اجرا بر روی دستگاه های روت شده

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود بازی گلوله نقره ای the SilverBullet v2.2.12 اندروید – همراه دیتا + تریلر

مطالب مرتبط