دانلود بازی کلان شهرها Megapolis v3.30 اندروید

دانلود بازی کلان شهرها Megapolis v3.30 اندروید

بازی Megapolis عنوانی جذاب در سبک استراتژی میباشد که به تازگی توسط استودیو Social Quantum Ltd ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا حدود ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر امتیاز بالا ۴٫۳ از ۵٫۰ و بیش از ۵۰ میلیون بار دانلود را تجربه نموده است که نشان دهنده محبوبیت بازی در میان کاربران اندرویدی میباشد.

بازی Megapolis در بیش از ۲۰ کشور جهان و با به ثبت رساندن دانلودهای متعدد یکی از محبوب ترین و بهترین عناوین گوشی ها و تبلت های اندرویدی میباشد. هم چنین با توجه به سبک بازی تجربه آن در تبلت هایی با صفحه نمایش بزرگ بسیار زیبا و جذاب دنبال خواهد شد و تجربه ای لذت بخش را به کاربر القاء میکند.

مدیریت مالی شهر خود را بر عهده گرفته و به طراحی و توسعه زیر ساخت های اولیه شهر مشغول شوید. برخی از زیر ساخت های مهم شهر عبارتند از: فرودگاه , بنادر , ایستگاه راه آهن , سکو ها و پالایشگاه های نفت و گاز , نیروگاه های خورشیدی , بادی و هسته ای

با به روزرسانی ها و آپدیت های متعدد آیتم ها و بخش های هیجان انگیزی به بازی افزوده خواهد شد. هم چنین میتوانید با دیگر بازیکنان به تجارتی جهانی مشغول شوید. و با مشاهده شهر دوستان خود میزان موفقیت آنها را با خود مقایسه نمایید.

Megapolis

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود بازی کلان شهرها Megapolis v3.30 اندروید

دانلود shareit

مطالب مرتبط