دانلود بازی چرخ دنده ها حریف Rival Gears Racing v1.0.4 اندروید – همراه دیتا + مود

دانلود بازی چرخ دنده ها حریف Rival Gears Racing v1.0.4 اندروید – همراه دیتا + مود

بازی “Rival Gears Racing” عنوانی جذاب در سبک میباشد که به تازگی توسط استودیو ShortRound Games ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا تنها ۵ نفر امتیاز ۴٫۲ از ۵٫۰ و بیش از ۵۰ هزار بار دانلود را تجربه نموده است.

در سال های آینده ماشین های تغییرات زیادی کرده و شباهت بسیاری به سفینه های فضایی پیدا کرده اند. حال ماشین ها دارای ظاهری متفاوت و سرعتی بالا میباشند و به طبع مسابقاتی نیز برای آنها تدارک دیده شده است. در این بازی به عنوان راننده یکی از همین ماشین ها حضور خواهید یافت و باید با شکست رقیبان در سراسر جهان بازی خود را به عنوان بهترین راننده مسابقات معرفی نمایید.

همان طور که گفته شد بازی Rival Gears Racing در سبک مسابقه ای بوده و دارای گیم پلی هیجان انگیز و نفسگیری میباشد هم چنین گرافیک طراحی شده برای این عنوان از کیفیتی بالا و جزییاتی فوق العاده برخوردار است و قطعا شما را مجذوب خود خواهد کرد. اگر از طرفداران بازی های Racing هستید تجربه بازی پیشرو خالی از لطف نخواهد بود.

مسابقات آنلاین

همراه با دیگر کاربران در سراسر جهان به رقابتی هیجان انگیز پرداخته و آنها را با مهارت های رانندگی خود شکست دهید. هر یک از طرفین مسابقه باید مقداری پول برای رقابت به بازی اهدا کنند و برنده مسابقه نیز تمامی پول را دریافت خواهد کرد پس تمامی تلاش خود را برای شکست دادن رقیب خود به کار گیرید

طراحی منحصربفرد اتومبیل ها

انواع و اقسام اتومبیل های خارق العاده و بیسار زیبا در بازی Rival Gears Racing گنجانده شده اند. اتومبیل های بازی همان اتومبیل های امروزی هستند اما با مخلوط کردن آنها با زمان آینده طراحی باشکوه ایجاد شده است که در هیچ عنوانی شاهد آن نخواهید بود.

جمع آوری تیم خود

دوستان جدید و قدیمی خود را گرد آورده و تیمی متحد را تشکیل دهید و با شکست دیگر تیم ها از مزایا و جوایز ارزشمندی که بازی در اختیارتان قرار میدهد استفاده نمایید و تیم خود را بهترین در جهان تبدیل کنید.

تکمیل ماموریت ها

در ماموریت های جذاب و هیجان انگیز بازی شرکت کرده و رقبا سرسخت خود را شکست دهید و با بدست آوردن جوایز ماموریت ها توانایی های اتومبیل خود را افزایش دهید.

ارتقاء و سفارشی سازی

با استفاده از آیتم های گوناگون درون بازی قدرت های مختلف اتومبیل خود را افزایش داده و آن را به میل خود شخصی سازی نمایید.

رقابت های خیابانی

بر روی نقشه بازی انواع و اقسام ماموریت ها , تورنمنت ها و آیتم ها وجود خواهد داشت که با تکمیل آنها جزو برترین ها خواهید شد البته حواستان باشد تعداد کمی از پیشرفت شما ناراحت هستند!

لیگ ها

با بدست آوردن پیروزی های بیشتر به لیگ های بالاتر صعود کرده و از جوایز ارزشمند آنها بهره مند شوید.

Rival Gears Racing

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود بازی چرخ دنده ها حریف Rival Gears Racing v1.0.4 اندروید – همراه دیتا + مود

مطالب مرتبط