دانلود بازی نبرد پرندگان خشمگین Angry Birds Epic v1.5.5 اندروید – همراه دیتا + مود

دانلود بازی نبرد پرندگان خشمگین Angry Birds Epic v1.5.5 اندروید – همراه دیتا + مود

دیگر کسی نیست که با نام Angry Birds یا بهتر بگویم پرندگان خشمگین آشنایی نداشته باشد و یا حداقل این نام برایش آشنا نباشد. ایده “پرندگان خشمگین” به حدی برای کودکان جذاب و سرگرم کننده بود که مدتی بعد مورد توجه توسعه دهندگان سیستم عامل اندروید نیز قرار گرفت و برای این سیستم عامل محبوب نیز در عناوین متعدد عرضه گشت. کم کم کار به جایی رسید که این بازی سبک های گوناگونی را نیز تجربه کرد و هم اکنون عنوانی از سری بازی های پرندگان خشمگین را پیش رو داریم که در سبک RPG تولید و روانه گوگل پلی شده است.

عنوان Angry Birds Epic که توسط استدیو Rovio Entertainment Ltd. روانه گوگل پلی شده، همان عنوانی است که سبک RPG را به دوش می کشد و در بند بالا در مورد آن صحبت کردیم. این عنوان جذاب و سرگرم کننده که تا کنون نزدیک به ۵۰ میلیون بار از این فروشگاه الکترونیکی به رایگان دانلود شده است موفق به کسب امتیاز خوب ۴٫۵ از ۵ شده که در ثبت آن بیش از ۲ میلیون نفر نقش داشته اند!

هم اکنون نسخه جدید و کاملا متفاوتی از سری بازی های محبوب پرندگان خشمگین با نام Angry Birds Epic برای اندروید منتشر شد. این بازی که بر خلاف سایر نسخه های پرندگان خشمگین دارای سبک کاملا متفاوت RPG می باشد پیشرفت های بسیاری در زمینه گرافیکی و گیم پلی داشته است. در این نسخه از بازی با پرندگان جدید و قدرتمند، آیتم های مختلف و قدرت های بیشتر به جنگ با خوک های بدجنس خواهید رفت، اما در محیطی کاملا ۳ بعدی و گرافیکی که بدون شک شما را شگفت زده خواهد کرد. به جزیره پیگگی ها بروید، وارد غارها، کوهستان ها و روستاها شوید و تا می توانید با خوک های بدجنس مبارزه کنید. با گذشت مراحل و کسب امتیاز بیشتر می توانید شخصیت های خود را اتقا دهید و تجهیزات مختلفی نظیر: زره، کلاه، اسلحه و معجون بخرید.

Angry Birds Epic

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود بازی نبرد پرندگان خشمگین Angry Birds Epic v1.5.5 اندروید – همراه دیتا + مود

مطالب مرتبط