دانلود بازی نبرد تایتان ها Titan Brawl v1.4.1 اندروید

دانلود بازی نبرد تایتان ها Titan Brawl v1.4.1 اندروید

بازی Titan Brawl عنوانی جذاب در سبک اکشن میباشد که به تازگی توسط استودیو Omnidrone ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا حدود ۲۷ هزار نفر امتیاز فوق العاده ۴٫۶ از ۵٫۰ و بیش از ۵ میلیون بار دانلود را تجربه نموده است.

بازی Titan Brawl عنوانی آنلاین مولتی پلیر میباشد که شما را وارد نبرد نفسگیر تایتان های باستانی خواهد کرد. هر یک از نبرد های بازی ۳ دقیقه طول خواهد کشید و کسی که مهارت های بیشتری در زمینه مبارزات استراتژیک داشته باشد پیروز می شود. بازی دارای انواع و اقسام تایتان ها میباشد که هر یک دارای توانایی های منحصربفرد نیز هستند و شما نیز میتوانید با توجه به نوع مبارزه خود یکی از آنان را انتخاب نمایید. هم چنین بازی علاوه بر بخش مولتی پلیر دارای بخش تک نفره نیز میباشد که میتوانید از آن برای افزایش مهارت های خود استفاده کنید.

تیم قدرتمندی از نیروهای باستانی را جمع آوری کرده و از آنها برای پیروزی در نبردهای هیجان انگیز بازی استفاده نمایید. با بدست آوردن پیروزی های بیشتر به لیگ های بالاتر بازی صعود خواهید کرد و البته یادتان باشد که رمز بدست آوردن پیروزی استفاده از مهارت های استراتژی و از بین بردن مجسمه تایتان رقیب خود میباشد.

برخی از نقدهای سایت های معتبر در رابطه با Titan Brawl:

– عنوانی زیبا که شما را وارد نبردی هیجان انگیز با دوستان و دیگر بازیبازان در سراسر جهان خواهد کرد – سایت معتبر Pocket Gamer

– در نبرد ۳ دقیقه ای بازی باید مقاومت کنید , از فکر خود استفاده کنید و از نبرد سراسر اکشن بازی لذت ببرید – سایت QC Game Private

– عنوانی زیبا که قطعا مخصوص گوشی های هوشمند ساخته شده است – سایت Koplayer

– اگر جزو طرفداران بازی های مولتی پلیر آنلاین هستید بازی پیشرو برای شما ساخته شده است – سایت Novogamer

Titan Brawl

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود بازی نبرد تایتان ها Titan Brawl v1.4.1 اندروید

مطالب مرتبط