دانلود بازی موتور واقعی Real Moto v1.0.227 اندروید – همراه دیتا + مود

دانلود بازی موتور واقعی Real Moto v1.0.227 اندروید – همراه دیتا + مود

“Real Moto” با واقع گرایانه ترین شبیه ساز مسابقات سوپر بایک ها آشنا شوید! بازی موتور واقعی تجربه جزئیات گرافیکی بالا و گیم پلی نزدیک به واقعیت را برای کاربران به ارمغان می آورد. جلوه های بصری بازی بینظیر بوده و بی تردید نظر بازیکنان را جلب می نماید. قادر هستید لباس، کلاه، و آپگرید های مختلف را با ترکیب دلخواه در کنار یکدیگر قرار داده و موتور سوار منحصر به فرد خود را تدارک ببینید. موتورِ شبیه ساز بازی، لذت موتورسواری پر سرعت را به کاربر القا کرده و او را در شرایط مسابقات جذاب در پیست های بزرگ موتور مسابقه ای قرار می دهد. شما قادر هستید در بخش انفرادی در برابر هوش مصنوعی بازی رقابت کنید و یا در حالت مولتی پلیر به رقابت با دیگر بازیکنان از سراسر جهان بپردازید.

استاندارد جدیدی در بازی های مسابقات موتور سواری پر سرعت به وجود آمده است. این بازی می تواند تمرینی برای موتور سواران حرفه ای باشد! تجربه نفسگیر حضور در مسابقات واقع گرایانه موتور سواری با موتور سیکلت های سنگین و قدرتمند جهان را در این بازی خواهید داشت. در قالب بیش از ۱۵۰ مرحله فوق العاده چالشی و مهیج از صدا گذاری و گیم پلی واقع گرایانه بازی لذت ببرید. رابط های کنترلی متنوع و قابل انتخاب از طریق منو تنظیمات و همچنین دوربین های نمایشی مختلف از زوایای متمایز تجربه متفاوتی را در بازی های موتور سواری مشابه برای کاربر به ارمغان می آورد. در خصوص بازه موتور سیکلت های تدارک دیده شده در بازی باید اظهار کرد که ۱۱ نوع از موتور ها در مجموعه بی نظیر متور ها به چشم می خورد که در کلاس ها و قدرت های مختلف هستند و دست فرمان مختص خود را دارا می باشند. قبل از شروع هر مسابقه می توانید رنگ موتور خود را سفارشی کرده و جلوه متفاوتی به وسیله نقلیه خود بدهید. لیدربورد جهانی بازی، رقابت بین کاربران را داغ تر و مهیج تر کرده است.

بازی Real Moto یک بازی جذاب، مهیج و جدید برای سیستم عامل اندروید است که در سبک بازی های بوده و توسط استودیو بازی سازی Dreamplay Games ساخته و پرداخته شده است. این بازی به سبب برخورداری از گرافیک تحسین بر انگیز سه بعدی و بسیار واقع گرایانه، گیم پلی مهیج و نزدیک به حقیقت و همچنین سبک مسابقه ای عامه پسند توانسته است که تا کنون بسیاری از کاربران را شیفته خود نماید. شایان ذکر است که این بازی به تازگی به انتشار رسیده و تا به این لحظه موفق به کسب نمره ۴٫۴ از سوی کاربران اندروید سراسر کره خاکی در پلی استور شده است.

بازی Real Moto در خصوص جلوه گرافیکی و بصری حرف های بسیاری برای گفتن دارد؛ مسیر ها و پیست های موتور سواری متنوع با جزئیات بصری بالا و برخورداری هر یک از ویژگی دینامیکی و همچنین سوپر بایک های شبیه سازی شده با نهایت ظرافت و نزدیک به واقعیت حس حضور در مسابقات را به بازیکن القا می کند.

در رابطه با گیم پلی بازی باید بگوییم که طبق تجربه شخصی به طرز عجیبی در عین شبیه ساز بودن، از درجه سختی معقولی برخوردار است و به هیچ وجه لذت انجام بازی با رعایت بیش از حد نکات واقع نگری، از بین نرفته است. به بیان دیگر گیم پلی بازی در حالی که بسیار به موتور سواری حرفه ای نزدیک است اما برای هر سطح و سنی از کاربران مناسب بوده و یقینا از ادامه آن خسته و نا امید نمی شوید.

آیتم های مختلفی برای بالا بردن توان موتور ها در دسترستان خواهد بود تا بتوانید، سرعت، شتاب، کنترل و دیگر فاکتور های سوپر بایک های خود را تقویت کنید.

Real Moto

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود بازی موتور واقعی Real Moto v1.0.227 اندروید – همراه دیتا + مود

مطالب مرتبط