دانلود بازی مستقیم بران Drive Ahead v1.59 اندروید

دانلود بازی مستقیم بران Drive Ahead v1.59 اندروید

Drive Ahead بازی “مستقیم بران” یک بازی سرگرم کننده و جالب برای سیستم عامل اندروید است که در سبک بازی های مسابقه ای بوده و توسط شرکت بازی سازی Dodreams ساخته و پرداخته گردیده است. این عنوان از بازی های اندروید به سبب برخورداری از گیم پلی بسیار سرگرم کننده و مراحل جذاب و پر تعداد توانسته است رضایت بازیکنان را جلب کند و می تواند گزینه ی مناسبی برای پر کردن اوقات فراغت شما در گوشی ها و تبلت های اندروید تان باشد. شایان ذکر است که این بازی تا به این لحظه موفق به کسب نمره ۴٫۲ از سوی کاربران اندروید سراسر کره خاکی گردیده است.

در این بازی شما قرار است به رانندگی رو به جلو با اتومبیل های کوهستانی و غول پیکر در آرنا های گلادیاتوری پرداخته و ساعت ها در گوشی ها و تبلت های اندروید تان سرگرم شوید. انواع اتومبیل های سنگین و شگفت انگیز مانند اتومبیل های بزرگ زباله جمع کنی و اتومبیل های F1 در مراحل بی شمار بازی به چشم می خورند. باید آگاه باشید که هر یک از ماشین های در دسترس تان از نقاط قوت و ضعف منحصر به فردی برخوردار است که باید با تجربه و مهارت تان بتوانید هر یک را به خوبی هدایت کنید. در بازی دو مود مختلف انفرادی و دوئل مشاهده می شود. قابلیت اعمال تنظیمات برای هر مسابقه برای تان تدارک دیده شده است یا این که می توانید به صورت تصادفی به انجام یک رقابت بپردازید.

مانستر تراک های غول پیکر نیز در بازه ی اتومبیل های بازی به چشم می خورد و در این کلاس تنها راهی که برای موفقیت باید طی کنید حمله به رقیب بوده و فرار کردن هیچ فایده ای ندارد. در طول مراحل بازی به کسب دارایی مجازی پرداخته و از آن برای انجام سفارشی سازی های مختلف و آپگرید های جدید استفاده کنید.

گیم پلی بازی بدین شکل است که باید با استفاده از انواع اتومبیل های سبک و سنگین به پیست جدال وارد شوید و با به کار گیری پستی بلندی ها و سطوح شیب دار، ضربات مهلک به حریف خود وارد کنید. پیست ها حالت دایره ای شکل دارند به طوری که می توان با کسب سرعت مورد نیاز روی سقف پیست نیز حرکت کرد و از ارتفاع بلند به سر اتومبیل دیگر فرود آمد. تمام کلید های رابط کنترلی بازی فقط به جرکت جلو و عقب اتومبیل ها ختم می شود که کار را بسیار چالشی و لذت بخش کرده است. تنها ماشین خود را به عقب یا جلو برانید و اتومبیل دشمن را مورد اصابت ضربات شدید قرار دهید. یک حالت جالب گیم پلی در بازی تدارک دیده شده است که برای دوست داران ورزش فوتبال می تواند بسیار جذاب باشد. در این بخش به جای اتومبیل ها کفش های اسپرت را هدایت می کنید و باید سعی کنید قبل از حریف، توپ موجود در زمین بازی را وارد دروازه رقیب کنید. برای پیروزی در چالش های این بازی نیازمند سرعت عمل بسیار بالا در عین داشتن دقت هستید.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود بازی مستقیم بران Drive Ahead v1.59 اندروید

مطالب مرتبط