دانلود بازی ماشین نفرت انگیز Infamous Machine v1.0.7 اندروید

دانلود بازی ماشین نفرت انگیز Infamous Machine v1.0.7 اندروید

بازی Infamous Machine عنوانی در سبک ماجرایی میباشد که به تازگی توسط استودیو Blyts ساخته و پرداخته شده و با قیمت بالا ۵ دلار در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا ۵ نفر امتیاز کامل ۵٫۰ از ۵٫۰ و بیش از ۵۰ بار دانلود را تجربه نموده است.

داستان بازی Infamous Machine بسیار جذاب و زیبا طراحی شده است در این عنوان در نقش پسری با نام کلوین و ماشین نفرت انگیز وارد ماجراجویی زیبا خواهید شد شما باید با همراهی پسر ماجراجو بازی و با سفر در طول تواریخ مختلف به نوابغ افسانه ای کمک نمایید تا شاهکارهای ماندگار خود را تکمیل نمایند. گیم پلی بازی به صورت نقطه و کلیک میباشد و درون مایه های طنز آن در نقاط مختلف لبخند را به لبتان خواهد آورد.

اما چرا یک پسر باید چنین کاری را انجام دهد زیرا در گذشته سرانجام این نوابغ بدون کمک او نیز کار خود را تکمیل کرده اند. در اینجا ورق دیگری از داستان نمایان میشود. کلوین دستیار فیزیکدانی برجسته با نام دکتر لوپین میباشد اما دکتر شهرت خود را از دست داده است بنابراین دست به ساخت ماشینی میزند که قابلیت سفر در زمان را دارد. اما ساخته او توسط دیگر دانشمندان مورد تمسخر قرار میگیرد. حال دکتر لوپین برای انتقام به تاریخ های گذشته سفر کرده و با دستکاری ساخته های مهم دانشمندان گذشته قصد تخریب آنها را دارد. کلوین از کار او مطلع میشود و قصد جلوگیری از این کار را دارد. آیا او میتواند موفق شود؟

داستان بازی Infamous Machine بسیار دلنشین میباشد با همراهی کلوین در طول تاریخ به افراد نابغه ای نظیر لودویگ ون بتهوون , اسحاق نیوتن و لئوناردو داوینچی کمک کرده و ساخته های مهم آنها را تکمیل نمایید و برای چند ساعتی هم که شده خود را در کار آنان شریک بدانید.

Infamous Machine

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود بازی ماشین نفرت انگیز Infamous Machine v1.0.7 اندروید

دانلود مستقیم تلگرام فارسی

مطالب مرتبط