دانلود بازی ماجراجویی پازلی Sunny Smash – Puzzle Adventure v1.4.6 اندروید – همراه نسخه مود

دانلود بازی ماجراجویی پازلی Sunny Smash – Puzzle Adventure v1.4.6 اندروید – همراه نسخه مود

Sunny Smash – Puzzle Adventure در این بازی پازلی رنگارنگ باید المان های رنگارنگ را با کمک حیوانات با مزه در کنار یکدیگر مچ کنید. به کوالای دستاموز خود کمک کنید که در کنار دوستانش به مچ کردن سه یا چند آیتم در کنار هم مشغول شوند. هر چقدر که تعداد بیشتری در کنار هم جور کنید حیوانات کوچک بیشتر حرکت می کنند! حیوانات دست آموز را به سمت تکه های پازل راهنمایی کنید و شاهد جور کردن و ترکاندن شگفت انگیز آیتم ها باشید. ماجرا جویی در انتظار شماست همین حالا تجربه نوینی از بازی های جورچین سه تایی را در دستگاه های اندروید به ارمغان آورید.

حالت کوالا (جمع آوری):

کوالای با نمک بازی گرسنه است. میوه های آبدار به او بدهید تا توان ادامه سفر خود را داشته باشد.

حالت فیل:

از فیل ها کمک بگیرید تا بتوانید برای گل ها آبراه درست کنید. با این کار به آن ها کمک می کنید که شکوفه بدهند.

حالت گورکن (برخورد):

گورکن ها در کندن در شن و ماسه مهارت دارند. به کمک آن ها مسیر را برای عبور Juno پاکسازی کنید.

در جهان Sunpop به لطف حضور سنگ های جادویی Sunpop هر روز در حساب تعطیلات است. اما روزی رسید که دیگر انرژی خود را از دست دادند. حالا وظیفه گروه حیوانات است که این سرزمین را نجات دهند. آیا قادر خواهید بود که تا قبل از این که کار از کار بگذرد راز پشت پرده این سنگ ها را کشف کنید؟ باید در سرزمین زیبای سانپاپ سفر کنید و از چالش های آن بگذرید تا پاسخ این سوال را به دست آورید. پروسه بازی خود را با دوستان به اشتراک گذاشته و توانایی های حل پازل خود را به حداکثر برسانید. در گذرگاه های جادویی سفر می کنید و باید در پی باز گرداندن انرژی به سرزمین خود باشید.

توجه: امکان بازی به صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت نیز وجود دارد.

بازی “ماجراجویی پازلی” یک بازی جدید، جالب و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است که در سبک بازی های پازل بوده و توسط استودیو بازی سازی Goodgame Studios ساخته و پرداخته شده است. این عنوان از بازی های اندروید به سبب برخورداری از گرافیک رنگارنگ؛ مملو از کاراکتر ها و عناصر فانتزی، گیم پلی جورچین سه تایی محبوب و پر مخاطب، وجود حالت های مختلف گیم پلی برای سرگرم شدن و همچنین سبک موضوعی پر طرفدار می تواند گزینه خوبی برای دوست داران بازی های پازل مچینگ باشد. شایان ذکر است که این بازی تا به این لحظه موفق به کسب نمره ۴٫۰ از سوی کاربران اندروید سراسر کره خاکی در فروشگاه گوگل پلی شده است.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود بازی ماجراجویی پازلی Sunny Smash – Puzzle Adventure v1.4.6 اندروید – همراه نسخه مود

مطالب مرتبط