دانلود بازی شبیه ساز گربه Cat Simulator v2.1.1 اندروید – همراه نسخه مود

دانلود بازی شبیه ساز گربه Cat Simulator v2.1.1 اندروید – همراه نسخه مود

بازی Cat Simulator عنوانی جذاب در سبک اکشن میباشد که به تازگی توسط استودیو Swift Apps LLC ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا حدود ۱۷۶ هزار نفر امتیاز فوق العاده ۴٫۵ از ۵٫۰ و بیش از ۵ میلیون بار دانلود را تجربه نموده است.

عنوان Cat Simulator زیباترین و واقع گرایانه ترین بازی شبیه ساز گربه ی حال حاضر در گوگل پلی استور میباشد. در این بازی به عنوان یک گربه واقعی، در خانه های بزرگ و مکان های بی نظیر، به گشت و گذار بپردازید و البته به آزار و اذیت انسان ها مشغول شوید.

لوکیشن های متنوع:
خانه ها و مکان های بسیاری در طول مراحل بازی وجود دارند که در ابتدا باید به خرابکاری و شکستن اشیا در یک خانه بزرگ بپردازید و بازی را یاد بگیرید. در ادامه مراحل بیشتری را آنلاک خواهید کرد که عناصر جدید تر و جذاب تری در آن ها به چشم میخورد. مانند: افراد عابر یا سگ ها برای آزار و اذیت، و امکان ایجاد خرابکاری های بزرگ تر.

مود سرعت:
مود زمان دار بازی برای تست سرعت عمل شما در انجام خرابکاری ها و فعالیت های مختلف، تدارک دیده شده است. نهایت سرعت عمل خود را به کار گیرید تا با دستیابی به ستاره های بیشتر مراحل بعدی را به سرعت آنلاک نمایید.

قابلیت سفارشی سازی و ارتقا:
بخشی در بازی وجود دارد که که میتوانید گربه های خود را ارتقا داده و لباس های جدید تری نیز برای هر یک بپوشانید.

– کنترل ساده و رسا:
کلید های کنترل بسیار آسان و رسا بر روی صفحه، بازی را لذت بخش تر نموده است. با کشیدن به روی صفحه به اطراف نگاه کنید. با جوی استیک سمت چپ صفحه به اطراف بروید. دکمه جهش و شکستن نیز در سمت راست صفحه تعبیه شده است.

– تنظیمات گرافیکی قابل تغییر:
بازی پس از اولین اجرا به طور هوشمند، جزئیات گرافیکی متناسب دستگاه را اعمال میکند که میتوانید از طریق تنظیمات گرافیکی موجود در بازی، آنها را به دلخواه خود تغییر دهید.

– فیسبوک و تویتر:
این امکان نیز برای علاقه مندان تعبیه گردیده که از گربه های سفارشی سازی شده خود عکس گرفته و آن ها را در شبکه های فیسبوک و تویتر قرار دهند. همچنین میتوانید امتیازات خود را ثبت نمایید.

Cat Simulator

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود بازی شبیه ساز گربه Cat Simulator v2.1.1 اندروید – همراه نسخه مود

دانلود تلگرام

مطالب مرتبط