دانلود بازی ستاره اسکیت باز Star Skater v1.12 اندروید – همراه نسخه مود

دانلود بازی ستاره اسکیت باز Star Skater v1.12 اندروید – همراه نسخه مود

بازی Star Skater عنوانی جذاب در سبک کلاسیک میباشد که به تازگی توسط استودیو Halfbrick Studios ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا ۲۰ هزار نفر امتیاز ۴٫۱ از ۵٫۰ و بیش از ۵ میلیون بار دانلود را تجربه نموده است. شخصیت مورد علاقه خود را انتخاب کنید و در مسیر با موانع و چالش های مختلف به اسکیت سواری هیجان انگیز و جذاب بپردازید و با شکستن رکورد دیگر بازیکنان مهارت های خود را در این زمینه به رخ آنان بکشید.

همان طور که گفته شد بازی Star Skater به صورت رکوردزنی دنبال میشود و شما باید بهترین رکورد خود را تا زمانی که تایم به اتمام نرسیده است به ثبت برسانید. البته در طول مسیرتان میتوانید با آیتم هایی که بدست می آورید تایم خود را افزایش دهید و در نتیجه رکورد بالاتری را ثبت کنید. بازی دارای محیطی زیبا با گرافیک پیکسلی جذاب میباشد که قطعا شما را مجذوب خود خواهد کرد.

هم چنین با پیشروی در بازی میتوانید شخصیت های خنده دار دیگر در بازی را آنلاک کنید و یا از اسکیت بورد های متفاوت در طول مسیرتان استفاده نمایید. در طول مسیر موانع مختلفی از جمله بلوک ها و ماشین های دیگر قرار داده شده اند که باید برای ثبت بهترین رکورد از کنار آنان جا خالی دهید.

اگر از طرفداران عناوین رکوردزنی هستید و خواستار گیم پلی و گرافیک متفاوت نیز هستید عنوان Star Skater تجربه ای سرگرم کننده را برایتان رقم خواهد زد.

Star Skater

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود بازی ستاره اسکیت باز Star Skater v1.12 اندروید – همراه نسخه مود

دانلود ایمو برای گوشی

مطالب مرتبط