دانلود بازی زیبا VOEZ v1.1.2 اندروید

دانلود بازی زیبا VOEZ v1.1.2 اندروید

بازی VOEZ عنوانی جذاب در سبک موزیک میباشد که به تازگی توسط استودیو مشهور Rayark International Limited ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا حدود ۴۲ هزار نفر امتیاز بالا ۴٫۵ از ۵٫۰ و بیش از ۵ میلیون بار دانلود را تجربه نموده است. در بازی فوق در نقش دختری نوجوان قرار خواهید گرفت که علاقه بسیاری به موسیقی دارد و بنا به اتفاقاتی همراه با دوستان خود وارد حوادثی عجیب میشود که تنها استعداد او در موسیقی میتواند کمکش کند.

بازی VOEZ از سوی استودیو رایاک منتشر شده است. استودیویی که پیش از این عنوان, دو بازی Cytus و Deemo را در سبک موسیقی ساخته اند و با توجه به کیفیت بالا هر دو بازی به موفقیت بالایی دست پیدا کرده اند. و قطعا بازی جدیدشان نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

داستان بازی در مورد دختری به نام چلسی است که علاقه بسیاری به موسیقی و آواز های زیبا دارد و از این با همکلاسی های خود اقدام به تشکیل گروهی به نام VOEZ میکند که صد البته کار آن خلق آهنگ های بسیار زیبا و دلنشین است. اما با گذر زمان موانع و مشکلات سختی در برابر گروه قرار خواهد گرفت و آنها باید تمام تلاش خود را به کار گیرند تا از موانع پیشرو سر بلند بیرون آیند.

گیم پلی بازی به صورت ریتمی خواهد بود و شما باید در زمان های مناسب نقاط مشخص شده بر روی صفحه نمایش را لمس نمایید تا موسیقی انتخاب شده به بهترین نحو نواخته شود.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود بازی زیبا VOEZ v1.1.2 اندروید

مطالب مرتبط