دانلود بازی حمله به باتلاق Swamp Attack v2.2.0 اندروید – همراه نسخه مود + تریلر

دانلود بازی حمله به باتلاق Swamp Attack v2.2.0 اندروید – همراه نسخه مود + تریلر

Swamp Attack بازی “حمله به باتلاق” یک بازی جالب و نو آورانه برای سیستم عامل اندروید می باشد که در سبک بازی های اکشن بوده و توسط استودیو بازی سازی Outfit7 ساخته و پرداخته گردیده است. شایان ذکر است که این بازی از گرافیک دو بعدی و کارتونی بسیار جالب و منحصر به فردی برخوردار است و در حال حاضر در فروشگاه گوگل پلی با نمره خوب ۴٫۳ از سوی کاربران اندروید سراسر کره خاکی در دسترس می باشد.

از خانه و کاشانه تان دفاع کنید کلبه ی باتلاقی شما در خطر حمله ی حیواناتی قرار گرفته است که به طرز عجیبی دیوانه شده اند. باید از کلبه تان دفاع کنید و از حملاتی که این موجودات عجیب به سمت شما انجام میدهند جان سالم ببرید. این حیوانات که به شکل مخلوقات زامبی گونه ای در آمده اند هیچ رحم و بخششی در وجود خود ندارند و تنها چیزی که می شناسند خون خواری و کشت و کشتار است. شما در این بازی می توانید برای آسان تر شدن مراحل آیتم هایی را خریداری نموده و ساعت ها در گوشی ها و تبلت های اندرویدتان به سرگرمی چالش بر انگیز و لذت بخش بپردازید.

در این نسخه از بازی که طبق روال تمام بازی های سایت ، آخرین آپدیت آن نیز هست بیش از ۳۰۰ مرحله چالشی و منحصر به فرد در قالب ۸ اپیزود وجود دارد که به همراه آن نیز بخش مراحل سریع هم برایتان تدارک دیده شده اند. شما توانایی آن را دارید که با استفاده از بیش از ۳۰ اسلحه و ابزار گوناگون به مانند شات گان قدرتمند به کشتن حیوانات زامبی بپردازید.

ویژگی های اصلی بازی :

– گرافیک دو بعدی کارتونی فوق العاده جالب و زیبا

– رابط کنترلی بسیار جذاب و کاربر پسند به شکل تک ضربه ای برای شلیک به زامبی ها

– امکان تغییر اسلحه در هنگام مبارزه

– امکان آپگرید سلاح ها و ابزار

– وجود قابلیت نوشیدن برای افزایش سطح سلامتی و باز گشت از مرگ

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود بازی حمله به باتلاق Swamp Attack v2.2.0 اندروید – همراه نسخه مود + تریلر

مطالب مرتبط