دانلود بازی جلی اسپلش Jelly Splash v3.6.5 اندروید – همراه نسخه مود

دانلود بازی جلی اسپلش Jelly Splash v3.6.5 اندروید – همراه نسخه مود

“Jelly Splash” عنوانی بسیار زیبا و سرگرم کننده می باشد که در سبک بازی های و بوده و توسط شرکت بازی سازی Wooga ساخته و پرداخته شده است. این بازی هم اکنون در فروشگاه گوگل پلی دارنده امتیاز ۴٫۲ از سوی کاربران اندرویدی سراسر دنیا بوده و در پلی استور به انتشار رسیده است.

بازی دوست داشتنی Jelly Splash را در دستگاه اندروید خود تجربه نموده تا بدانید که چرا این بازی تا این حد محبوب کاربران و بازیکنان سراسر جهان در سیستم عامل های مختلف قرار گرفته است! در قالب صد ها مرحله ی چالشی در پر طرفدار ترین و جالب ترین بازی اندرویدی پازلی به سرگرمی و چالشِ فرح بخش پرداخته و ساعت ها در گوشی ها و تبلت های اندرویدی تان مشغول شوید. در برابر خطوط عظیمی از ژله ها قرار گرفته و با استفاده از سوپر ژله ها به قدرت و تاثیر گذاری تان در هر یک از مراحل بیفزایید. خودتان را با سرعت تمام به بوستر های تعبیه شده در نواحی مختلف رسانده و از آن ها نهایت استفاده را ببرید.

آیا می توانید به دیگر ژله های فوق العاده جذاب کمک رسانده و از آن ها در برابر گل و لای منفور بازی محافظت نمایید؟ تمامی اسکیل ها و قابلیت های پازلی خود را به کار گیرید تا به هدف نهایی تان برسید. همین حالا چالش و سرگرمی جالب را در دستگاه اندرویدی خود به ارمغان آورده و شروع به پشت سر گذاشتن مراحل یکی پس از دیگری نموده و شادی را به سرزمین ژله ای باز گردانید.

بدون هیچ شکی شما شیفته ی ژله های بی نظیر و با نمک بازی که به زیبایی هر چه تمام تدارک دیده شده اند خواهید شد. بازی سرگرم کننده و اعتیاد آور و البته کم حجم Jelly Splash را به هیچ وجه از دست ندهید.

Jelly Splash

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود بازی جلی اسپلش Jelly Splash v3.6.5 اندروید – همراه نسخه مود

مطالب مرتبط