دانلود بازی برخورد اربابان ۲ – Clash of Lords 2 v1.0.219 اندروید – همراه دیتا

دانلود بازی برخورد اربابان ۲ – Clash of Lords 2 v1.0.219 اندروید – همراه دیتا

بازی های سبک استراتژی همیشه طرفداران خاص خود را داشته و خواهند داشت. بی شبک پرچمدار بازی های سبک استراتژی عنوان می باشد اما در این بین عناوین دیگری نیز در این سبک تولید شده اند که به محبوبیت بالایی دست پیدا کرده اند. عنوان “Clash of Lords 2” یکی از برترین، محبوب ترین و جذاب ترین بازی های سبک استراتژی برای سیستم عامل اندروید می باشد که توسط کمپانی بازی سازی IGG.COM روانه گوگل پلی شده و تا کنون بیش از ۱۰ میلیون بار دانلود را به خود دیده است. این بازی فوق العاده سرگرم کننده موفق به کسب امتیاز بسیار خوب ۴٫۵ از ۵ شده که چالب است بدانید در ثبت این امتیاز بیش از یک میلیون و پانصد هزار نفر نقش داشته اند.

نسخه دوم برخورد اربابان نیز منتشر شد. در نسخه دوم نیز به تکامل و ارتقاء قهرمان خود بپردازید و در نبردهای آنلاین با دیگر بازیکنان جهان شرکت کنید. به یاد داشته باشید که در این نسخه هوش مصنوعی نیرو های شما به مراتب بالاتر خواهد بود و شما میتوانید کنترل بهتری بر روی نبرد خود داشته باشید و چه چیزی می تواند از این لذت بخش تر باشد؟ Clash of Lords 2 عنوانی سرگرم کننده و اعتیادآور است. در این بازی کنترل بیش از ۴۰ قهرمان و دیگر نیروها را برعهده خواهید داشت و با تکامل آنها میتوانید از سد هر مدافعی عبور کنید. البته بدانید که شما نیز در برابر حملات محفوظ نخواهید بود و باید روستا خود را ساخته و آن را ارتقاء دهید تا بتوانید در برابر حملات مقاومت کنید.

المان های متعددی در بازی Clash of Lords 2 گنجانده شده اند که جذابیت بازی را بیش از پیش می کنند. اگر از طرفداران بازی های سبک استراتژی می باشید، پیشنهاد می کنیم هرگز این عنوان را از دست نداده و بی درنگ دانلود نمایید!

Clash of Lords 2

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود بازی برخورد اربابان ۲ – Clash of Lords 2 v1.0.219 اندروید – همراه دیتا

مطالب مرتبط