تور استانبول نوروز ۹۶

تور استانبول نوروز ۹۶

استانبول شهری زیبا و با آب و هوایی مطبوع می باشد که چند سالی است که مورد توجه ایرانیان قرار گرفته است. به طوری که اغلب اولین گزینه مورد نظر ایرانیان برای سفر به خارج از کشور، ابتدا سفر به استانبول و تماشای دیدنی های این شهر است. رفتن به مسجد ایا صوفیه، کاخ توپ‌کاپی، مسجد سلطان احمد، بازار بزرگ استانبول، مخزن آب باسیلیکا، بازیلیکا، برج گالاتا، مسجد سلیمانیه، کاخ دلمه ‌باغچه، کلیسای چورا و … می تواند یک ایرانی را با تمام هنرها، فرهنگ و معماری کشور ترکیه آشنا کند.

ایرانیان زیادی هستند که به گشت و گذار با قایق علاقه زیادی دارند. وجود یک دریاچه در میان شهر استانبول شرایطی را فراهم کرده است که توریست ها می توانند سوار بر قایق شوند و از میان شهر عبور کنند. در حالی که می توانند از دریاچه ساختمان های شهر را از دور نظاره گر باشند.

با وجود تمامی زیبایی هایی که از استانبول گفته می شود و همچنین علاقه و تمایلی که برای سفر به این شهر وجود دارد، اما گاهی شرایط سفر مهیا نیست و به دلیل هزینه هایی بالا، علاقمندان موقعیت و فرصتی برای سفر به استانبول را ندارند. این در حالی است که علاقمندان برای بازدید از شهر استانبول، با ثبت نام در می توانند با هزینه کمتر به خواسته های خود جامعه عمل بپوشانند.

در برای افزایش ظرفیت تعداد مسافران از تمامی پروازهای داخلی ایران ایر، ماهان، قشم ایر، آسمان، معراج و … استفاده می شود. از جمله امکانات و مزایای این تور باید به ترانسفر رایگان مسافران به تمامی قسمت ها و نواحی شهر و اقامت در هتل های زیبا و لوکس استانبول اشاره کرد. علاقمندان برای ثبت نام در می توانند به صورت الکترونیکی و غیر حضوری عمل کنند و از اینرو در هر نقطه از کشور که باشند، حضور در تور برای آنها ممکن شده است.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

تور استانبول نوروز ۹۶

واتساپ جی بی

مطالب مرتبط