دانلود نرم افزار لوازم آرایش همراه You Makeup & Photo editor v1.8.6 اندروید

دانلود نرم افزار لوازم آرایش همراه You Makeup & Photo editor v1.8.6 اندروید

نرم افزار You Makeup & Photo editor یک اپلیکیشن فوق العاده کاربردی در زمینه آرایش صورت و ویرایش تصاویر می باشد. این اپلیکیشن رایگان در مدت زمانی که بر روی گوگل پلی بوده است، بیش از ۵ میلیون بار توسط کاربران دانلود شده و از نگاه ۶۷ هزار نفری که به آن رای داده اند توانسته امتیاز قابل قبول ۴٫۳ را کسب نماید. این اپلیکیشن فوق العاده پر طرفدار قطعا یک نمره مثبت در کارنامه شرکت سازنده آن یعنی Fotoable تلقی می شود.

به کمک You Makeup & Photo editor شما می توانید چهره خود را بسیار زیباتر و جذاب تر از قبل کنید و از تصاویر فوق العاده خود بر روی اینستاگرام، فیسبوک و… استفاده نمایید. دیگه نیازی نیست برای گرفتن یک سلفی خودتون را ساعت ها جلوی آیینه آرایش نمایید چراکه You Makeup این کار را به سرعت برق و باد و حتی زیباتر از قبل برایتان انجام خواهد داد!

این اپلیکیشن سرگرم کننده تا کنون بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر از سراسر دنیا داشته است! دلیل این استقبال هم کاملا واضح هست؛ You Makeup بیش از ۱۰۰۰ سبک آرایشی دارد، به سرعت از شما عکس می گیرد و کار آرایش صورت را کاملا تمیز، طبیعی و بهتر از آن چیزی که حتی فکرش را هم بکنید برایتان انجام خواهد داد!

اگر تا اینجا کار با خود فکر کرده اید که این یک اپلیکیشن مخصوص خانم هاست، سخت در اشتباهید. کافیست تا نگاهی به تصاویر معرفی آن بیندازید تا متوجه شوید این اپلیکیشن برای آقایان نیز مناسب است!

اگر هنوز هم فکر می کنید که هیچ چیز جای آرایش طبیعی را نمی گیرد پس به شما پیشنهاد می کنیم حداقل برای یک بار هم که شده این اپلیکیشن را امتحان کنید تا همیشه مشتری آن باشید. یکی از مزیت های استفاده از این برنامه، ضرر نداشتن برای پوست حساس صورت شما می باشد! بله درست خوانده اید! آیا می دانید مواد آرایشی در دراز مدت می توانند پوست شما را خراب کنند؟! خوب به کمک این اپلکیشن دیگر چنین اتفاقی نخواهد افتاد!

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود نرم افزار لوازم آرایش همراه You Makeup & Photo editor v1.8.6 اندروید

مطالب مرتبط