نرم افزار Fonet اندروید – نرم افزار محافظت و ردیابی فونت برای اندروید

نرم افزار Fonet اندروید – نرم افزار محافظت و ردیابی فونت برای اندروید

دانلود برنامه محافظ گوشی و ردیابی آنلاین و آفلاین فونت (Fonet) برای اندروید :

یکی از بهترین نرم افزارهای مکان یابی و ردیابی گوشی موبایل که برای سیستم عامل اندروید طراحی شده است .کافی است نرم افزار فونت را بروی گوشی اندرویدی خود نصب کرده و ازین پس از هرمکان دیگری می توانید گوشی خود را ردیابی و مکان یابی کنید. این ردیابی نیازی به آنلاین شدن و متصل شدن گوشی به اینترنت ندارد و از آدرس آنتن GSM گوشی و دکل مخابراتی متصل شده آدرس دقیق را بدست می آورد و بروی نقشه گوگل به شما می گوید که گوشی شما کجا قرار دارد.

یافتن گوشی گم شده با نرم افزار فونت : (اطلاع از مکان دقیق – تغییر سیم کارت – پاکسازی لحظه ای از راه دور )

اگر گوشی شما دزدیده شود و حتی سیم کارت جدیدی را بروی گوشی شما قرار دهند نرم افزار fonet این موضوع را تشخیص داده و به شماره اصلی شما یک پیامک حاوی شماره موبایل از سیم کارت جدید برایتان ارسال می کند ! یکی دیگر از امکانات فوق العاده نرم افزار fonet امکان پاکسازی آنی تمامی اطلاعات گوشی از راه دور و تنها با ارسال یک پیامک به گوشی تان است . اگر گوشی شما دزدیده شد و نیاز داشتید که اطلاعاتتان فورا پاک شود تا از آنها سواستفاده نگردد کافی است یک پیامک بزنیم تا برنامه ی fonet کار خود را انجام دهد. به همین سادگی !

دانلود نرم افزار fonet فارسی برای اندروید

یکی از موضوعاتی که اینجا مطرح است که نرم افزار fonet رایگان نیست و جهت استفاده ازین نرم افزار پیشرفته و فارسی فونت باید مبلغ ۵۰۰۰ تومان با پرداخت درون برنامه ای بپردازید. که فکر میکنیم در قبال بیمه کردن گوشی تان در زمان دزدی تا سریع تر بیابید ارزشش را دارد و همچنین زحمات تیم پشتیبانی و برنامه نویسی ایرانی تحت حمایت شما قرار بگیرند.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

نرم افزار Fonet اندروید – نرم افزار محافظت و ردیابی فونت برای اندروید

مطالب مرتبط