معرفی ۵ بازی جذاب شبیه به Subway Surfers برای اندروید | Top 5 Game like Subway Surfers

معرفی ۵ بازی جذاب شبیه به Subway Surfers برای اندروید | Top 5 Game like Subway Surfers

عنوان  یکی از محبوب ترین و اعتیاد آورترین بازی هایی است که تا به حال برای اسماتفون ها عرضه گردیده. این بازی با داشتن گرافیک رنگارنگ و گیم پلی پویا در سبک دوندگی بی نهایت طرفداران بسیاری را به سوی خود جلب نموده است. حال اگر از این بازی به هر دلیلی خسته شده اید بازی های بسیاری شبیه به آن برایتان تدارک دیده شده است. حال در اینجا ما ۵ بازی برتر که شبیه به عنوان Subway Surfers میباشد را به شما معرفی خواهیم کرد عناوینی که دارای مراحل متنوع , شخصیت های دوست داشتنی و پاداش های ارزشمند بوده و ما امیدواریم که شما از آنها لذت ببرید.

عناوین سری Rayman نیاز به معرفی ندارد این بازی دارای پیشینه ای طولانی بوده و نسل های مختلفی از بازیبازان را سرگرم نموده است. Rayman Jungle Run نیز از این قاعده مستثنی نبوده و دارای ویژگی های متعدد و فوق العاده سرگرم کننده است. این بازی دارای مراحل متنوع , گیم پلی نفسگیر و هیجان انگیز , گرافیک رنگارنگ و بسیار زیبا , لوکیشن های متعدد و منحصربفرد , شخصیت های ماندگار و افسانه ای , موسیقی بسیار زیبا , کنترلر های روان و مبارزات جذاب با دشمنان و باس فایت های بی نظیر و بسیاری دیگر میباشد پس همین حالا Rayman Jungle Run را دانلود کرده و از آن لذت ببرید.

5 بازی جذاب شبیه به Subway Surfers

داستان بازی مادر بزرگ عصبانی مربوط به توطئه علیه او و افتادنش به زندان میباشد. حال او از زندان فرار می کند و در اینجا نقش شما در بازی آغاز میشود. شما باید با هدایت مادر بزرگ داستان بازی او را از انواع و اقسام خطرات حفظ نمایید. بپرید , جاخالی دهید و دشمنان متعدد و صد البته عجیب و غریب بازی را که دایناسور نیز شامل آنها میشود نابود نمایید. هم چنین میتوانید مادر بزرگ خود را با استفاده از انواع و اقسام لباس های زیبا و باز هم عجیب و غریب سفارشی سازی کنید. در طول مسیر دویدن میتوانید سکه هایی را جمع آوری کرده و از آنها برای تقویت و ارتقاء قدرت های مادر بزرگ استفاده نمایید.

5 بازی جذاب شبیه به Subway Surfers

 

Panda Run HD

پاندایی شجاع قصد جمع آوری تک های سنگی افسانه ای را دارد. و باید برای انجام این کار به سرزمین هایی ناشناخته سفر کرده و با انواع و اقسام موانع و دشمنان مقابله نماید. بازی دارای گیم پلی سراسر هیجان بوده و سرعت عمل شما را محک خواهد زد. بپرید , جاخالی دهید و دشمنان را نابود نمایید. سرزمین های بازی از تنوع خوبی برخوردار بوده و به لطف گیم پلی پویا بازی به هیچ عنوان از Panda Run HD زده نخواهید شد. لازم به ذکر است که بازی دارای لیدربورد آنلاین و چالش های متنوع بوده و میتواند تا مدت ها شما را سرگرم نماید.

5 بازی جذاب شبیه به Subway Surfers

در این عنوان باری دیگر در نقش سونیک شجاع و دوست داشتنی قرار خواهید گرفت و باید در لوکیشنی کاملا ۳ بعدی و خطرناک به مقابله با انواع چالش ها بپردازید. از قدرت های ماورایی سونیک برای پریدن از موانع و نابود کردن دشمنان استفاده نمایید و بالاترین رکورد خود را به ثبت برسانید. با باس فایت های افسانه ای این بازی یعنی دکتر Eggman و دکتر Zazz مقابله کنید و آنها را به سزای اعمالشان برسانید. علاوه بر این موارد با جمع کردن حلقه های طلایی در طول مسیر میتوانید از آنها برای ارتقاء و باز کردن قدرت های جدید استفاده کنید. لازم به ذکر است که علاوه بر شخصیت سونیک , دوستان او نیز قابل بازی بوده و باید آنها را آنلاک نمایید.

5 بازی جذاب شبیه به Subway Surfers

دکتر Quantumfinger برای تمامی مردم جهان تقشه ای شیطانی را طراحی کرده است و وظیفه شما به عنوان یک مامور مخفی نفوذ به جزیره او و نابود کردن نقشه اش میباشد. اما خنثی کردن این نقشه به هیچ وجه آسان نخواهد بود زیرا در سراسر جزیره انواع و اقسام موانع و تله های بسیار خطرناک جایگذاری شده است که باید با استفاده از مهارت های خود از آنها عبور نمایید. با پیشروی در بازی میتوانید آیتم های متنوع و قدرت های ویژه را خریداری کنید و از آنها علیه شخصیت شرور بازی استفاده نمایید.

5 بازی جذاب شبیه به Subway Surfers

لینک منبع خبر: میهن گیم

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

معرفی ۵ بازی جذاب شبیه به Subway Surfers برای اندروید | Top 5 Game like Subway Surfers

مطالب مرتبط