دانلود Zombie Anarchy 1.1.0h بازی هرج و مرج زامبی اندروید

دانلود Zombie Anarchy 1.1.0h بازی هرج و مرج زامبی اندروید

در بازی Zombie Anarchy به عنوان بازمانده ای از حمله زامبی ها به بازی خواهید پرداخت و با پیشروی در بازی باید دیگر انسان ها را پیدا نموده و با تشکیل پایگاهی غیر قابل نفوذ از حمله زامبی ها در امان بمانید. با افزایش نفرات پایگاه میتوانید تجهیزات و سلاح های دفاعی قدرتمندتری را آنلاک نموده و از آنها در ماموریت های مختلف و نابودی زامبی ها استفاده نمایید. زمین تبدیل به جهنمی سوزان شده است و کسانی که از خود ضعف نشان دهند نابود خواهند شد.

– جمع آوری دیگر انسان ها و بازماندگان نقشی اساسی در بازی خواهد داشت. زیرا هر بازمانده دارای توانایی منحصربفرد میباشد که میتوانید از این توانایی ها برای افزایش قدرت و تجهیزات خود استفاده نمایید. پس نجات انسان ها را در اولویت قرار دهید.

– منابع در شرایط آخر الزمانی محدود و ناچیز است و پس از پیدا کردن آن نیز رقبا و دشمنان شما به آن حمله خواهند کرد. با ساخت سلاح های دفاعی و غیر قابل نفوذ کردن پایگاه خود از منابع با ارزشتان محافظت نمایید.

– با جمع آوری افراد ماهر در زمینه مبارزه ارتشی کوچک را فراهم کرده و به پایگاه بازیکنان دیگر در سراسر جهان حمله کنید و منابع آنان را به غارت ببرید. با بدست آوردن پیروزی های بیشتر رتبه شما در لیدربورد بازی بهبود خواهد یافت.

– با حمله به پایگاه های آلوده به زامبی آنها را نابود نموده و منابع باقی مانده را جمع آوری نمایید. نابودی زامبی ها آن هم در تعداد بالا به هیچ وجه آسان نخواهد بود. ارتش کوچک خود را با استفاده از استراتژی موثر و مناسب به قلب زامبی ها بفرستید.

– در بازی انواع و اقسام سلاح ها با کارکرد ها و قدرت های متفاوت گنجانده شده است و شما نیز میتوانید از آنها چه در زمان حمله و چه در زمان دفاع استفاده نمایید.

– استراتژی حرف اول را در زمان حمله و یا دفاع خواهد زد با استفاده از استراتژی موثر زامبی ها و دشمنان خود را نابود نمایید و یا از پایگاه خود در مقابل دیگران محافطت کنید.

– با جمع آوری بازماندگان و منابع لازم میتوانید پایگاه , تجهیزات و وسایل دفاعی خود را ارتقاء دهید و تبدیل به دژی مستحکم در مقابل متجاوزان شوید.

Zombie Anarchy

بازی Zombie Anarchy عنوانی جذاب در سبک استراتژی میباشد که به تازگی توسط کمپانی مشهور و محبوب Gameloft ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا ۶۴۶ نفر امتیاز ۴٫۳ از ۵٫۰ و بیش از ۵۰ هزار بار دانلود را تجربه نموده است.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود Zombie Anarchy 1.1.0h بازی هرج و مرج زامبی اندروید

مطالب مرتبط