دانلود WOR – World Of Riders 1.57 بازی جهان موتور سواران اندروید + دیتا + مود

دانلود WOR – World Of Riders 1.57 بازی جهان موتور سواران اندروید + دیتا + مود

عنوان WOR – World Of Riders یکی از واقع گرایانه ترین بازی های با موضوع مسابقات موتور سواری میباشد و با داشتن گیم پلی کم نقص و هم چنین گرافیکی جذاب جزو محبوب ترین های سبک خود به شمار میرود. در ابتدا بازی به عنوان موتور سواری مبتدی پا به میدان خواهید گذاشت و با انجام ماموریت های مختلف و تکمیل چالش های بازی پیشرفت خواهید کرد. پیشرفت شما در بازی برایتان اعتبار بدست می آورد و میتوانید از این اعتبار و پول بدست آمده در جهت خرید موتور های قوی تر استفاده نموده و آنها را با انواع و اقسام تجهیزات ارتقاء دهید.

۱۲ مرحله در بازی وجود دارد که در ۲ مسیر متفاوت دنبال خواهند شد هم چنین آب و هوای بازی نیز متغیر بوده و دارای ۳ حالت بارانی , برفی و شب میباشد. با پیشروی در بازی میتوانید ۱۲ گزینه مختلف از موتور خود را ارتقاء دهید و به توانایی های آن بیفزایید با تکمیل ماموریت های تک نفره بازی نوبت به تست مهارت های شما در بخش آنلاین بازی خواهد بود جایی که باید با دیگر بازیکنان در سراسر جهان به رقابتی هیجان انگیز و جذاب بپردازید.

لازم به ذکر است که بازی با آپدیت های مداوم محتوا و ویژگی های جدیدی را دریافت خواهد کرد.

WOR - World Of Riders

بازی WOR – World Of Riders عنوانی در سبک مسابقه ای میباشد که به تازگی توسط استودیو IsAndroid ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا حدود ۵ هزار نفر امتیاز ۴٫۲ از ۵٫۰ و بیش از ۵۰۰ هزار بار دانلود را تجربه نموده است.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود WOR – World Of Riders 1.57 بازی جهان موتور سواران اندروید + دیتا + مود

مطالب مرتبط