دانلود Train Sim Pro 3.6.4 بازی شبیه ساز قطار اندروید

دانلود Train Sim Pro 3.6.4 بازی شبیه ساز قطار اندروید

Train Sim Pro یک بازی جدید در سبک شبیه سازی با عنوان شبیه ساز قطار برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. همان طور که مشخص است در بازی فوق در نقش راننده قطار های مختلف قرار خواهید گرفت و باید ماموریت ها و هدف های بازی را تکمیل نمایید. در بازی انواع و اقسام قطار های تاریخی و افسانه ای تا قطار های مدرن گنجانده شده اند و شما نیز با توجه به سلیقه خود میتوانید هر یک از آنان را انتخاب نمایید. کنترل قطار ها به صورت کاملا شبیه سازی شده طراحی شده است و به شما حس رانندگی واقعی یک قطار را القاء خواهد کرد.

بازی در لوکیشن ها و محیط های مختلف از جمله شهر , کوهستان , صحرا و غیره دنبال میشود و حس تکراری بودن را از بین میبرد. هم چنین طراحی قطار ها و جزییات محیط با توجه به حجم بازی دارای کیفیت مناسب و قابل قبولی میباشد. ماموریت های بازی نیز دارای تنوع مناسبی هستند. از جا به جایی مسافران گرفته تا حمل بارهای مختلف در بازی وجود خواهد داشت و هر چه عملکردتان در ماموریت های داده شده مناسب تر باشد پیشرفتی سریع تر را تجربه خواهید کرد.

لازم به ذکر است که در حال حاضر بازی Train Sim Pro برای سیستم عامل های Windows 8 و Windows Phone 8 و iOS در دسترس میباشد.

2

بازی Train Sim Pro عنوانی در سبک شبیه ساز میباشد که به تازگی توسط استودیو ۳۵۸۳ Bytes ساخته و پرداخته شده و با قیمت ۱٫۸۵ دلار در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا حدود ۱۵۰۰ نفر امتیاز ۳٫۹ از ۵٫۰ و بیش از ۱۴ میلیون بار دانلود را در سراسر جهان تجربه نموده است که نشان دهنده محبوبیت این بازی در میان کاربران اندرویدی میباشد.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود Train Sim Pro 3.6.4 بازی شبیه ساز قطار اندروید

مطالب مرتبط