دانلود Slack 2.44.0 برنامه ارتباطات تیمی اسلک اندروید

دانلود Slack 2.44.0 برنامه ارتباطات تیمی اسلک اندروید

Slack نرم افزاری کاربردی برای ارتباطات تیمی در گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. همه ارتباطات تیم خود را با استفاده از اسلک در یک مکان جمع کرده و از یک راه جدید برای هماهنگی بیشتر میان تیم خود بهره مند شوید! این روز ها بیشتر کار ها و پروژه های موفق به صورت گروهی انجام میشوند. افراد مختلف با توانایی های گوناگون کنار هم جمع شده و یک تیم کامل را پایه ریزی میکنند. اما برای هماهنگی این تعداد عضو که گاها به صد ها نفر میرسد راهی وجود دارد؟ اسلک کاملترین ابزار موجود برای ارتباط گروهی میباشد. شما به کمک این اپلیکیشن میتوانید برنامه های گروه را به اعضای تیم ارسال کنید. این برنامه به شما اجازه میدهد که هماهنگی های خود را با صرف زمان کمتر در جلسات و صرفه جویی در هزینه ها دهید تا بتوانید کارهای بیشتری انجام دهید. اسلک هم اکنون در چهار سیستم عامل محبوب و پرطرفدار ویندوز، مکینتاش، اندروید و ios در دسترس میباشد و به همین دلیل طیف گسترده ای از کاربران را نیز تحت پوشش خود قرار داده است.

– مایکل ویلاسنو (یکی از مدیران نیویورک تایمز): اسلک راه ما برای ارتباط باهم در نیویورک تایمز است و من نمیتوانیم به اندازه کافی آن را ستایش کنم.

روزنامه گاردین: “دو گروه در دنیا وجود دارند؛ دسته اول که هرگز نام اسلک را نشیده اند. دسته دوم هم کسانی که نمیتوانند زندگی بدون آن را تصور کنند.”

دانلود نرم افزار ارتباطات تیمی اسلک Slack

Slack توسط توسعه دهنده Slack Technologies Inc برای کاربران اندرویدی عرضه گردیده و تا این لحظه موفق به کسب امیتاز خیلی خوب ۴٫۴ از ۵ در گوگل پلی شده و بیش از ۱ میلیون دانلود رسمی را نیز به ثبت رسانده است.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود Slack 2.44.0 برنامه ارتباطات تیمی اسلک اندروید

مطالب مرتبط