دانلود Punch Boxing 3D 1.1.0+mod بازی بوکس +مود اندروید

دانلود Punch Boxing 3D 1.1.0+mod بازی بوکس +مود اندروید

Punch Boxing 3D یکی دیگر از بازی های ورزش محبوب بوکس می باشد که دقایقی پیش توسط کمپانی CanadaDroid در پلی استور عرضه شد. این بازی جذاب دارای گرافیک سه بعدی و فوق العاده هیجان انگیزی می باشد که می تواند شما را ساعت ها سرگرم خود کند.

قهرمان ها به دنیا نمی آید بلکه قهرمان ها ساخته می شوند! این شعار بازی Punch Boxing 3D می باشد. در این بازی شما در یک محیط کاملا سه بعدی و طبیعی به رقابت های بوکس وارد می شوید و اوج هیجان و لذت را تجربه می کنید. بازی دارای کنترل بسیار هوشمند و رابط کاربری بسیار راحتی می باشد که می توانید به راحتی با بازی ارتباط برقرار کنید و لذت ببرید.

بازی دارای بیش از ۳۰ بوکسور از بانکوک، لاس وگاس، لندن، مونترال و واشنگتن می باشد که می توانید هر کدام از آن ها را انتخاب کرده وارد رینگ بوکس شوید. بازی شامل تمامی تاکنیک های بوکس می باشد و می توانید با گذشتن از مراحل بازی به تکنیک های جدید دست پیدا کنید.

کیفیت و گرافیک بازی بسیار بالا بوده و میتوان گفت در حد کنسول می باشد. همچنین صدا گذاری های انجام شده در بازی بسیار حرفه ای بوده است.

ویژگی ها:

– گرافیک بسیار بالا در حد کنسول های بازی

– بیش از ۱۲۰ لباس و تجهیزات مختلف

– افزایش قدرت بوکسور خود و رقابت با دیگر بازیکنان

دانلود بازی Punch Boxing 3D به عاشقان ورزش بوکس پیشنهاد می کنیم. این بازی ورزش بوکس را به صورت سه بعدی و با کیفیت بالا شبیه سازی نموده است که می توانید از انجام آن لذت ببرید.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود Punch Boxing 3D 1.1.0+mod بازی بوکس +مود اندروید

مطالب مرتبط